عضو کمیته فنی فدراسیون جودو گفت: میران قهرمان ارزنده‌ای است ولی خودش تنها کسی است که می تواند احترامش را حفظ کند.

محمد کیهان عضو کمیته فنی فدراسیون جودو و کوراش کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی  گروه ورزشیباشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر تمام تمرکزمان روی آموزش است و برای این کار از مربیان کره ای استفاده خواهیم کرد.

امروز تیم ملی نوجوانان از تیم ملی جوانان بهتر است و تیم ملی جوانان نیز از تیم بزرگسالان بهتر در آینده تیم ملی بزرگسالان خوبی خواهیم داشت.

پیشکسوت جودو کشورمان در خصوص بازگشت میران به میادین قهرمانی تصریح کرد: میران شاگرد من بود و من او را بزرگ کردم و در خصوص بازگشتش به تیم ملی با وی صحبت کردم ولی هر کس مسئول خودش است و نمی‌توان به کسی گفت که این کار را انجام بده یا نده، او تصمیم خود را گرفته و با قاطعیت به من گفت که می خواهد برای المپیک بجنگد، در کشورهایی مثل ایران که پشتوانه سازی کم است و قهرمانان پشتوانه ندارند این موضوعات هم اتفاق می افتد ولی در کشوری مثل ژاپن این موارد را شاهد نیستیم چون قهرمانان در این کشور جایگزین دارند ودیگر نمی توانند به عرصه قهرمانی برگردند.

کیهان در ادامه افزود:میران و رودکی تنها قهرمانان سنگین وزن جودو ایران در 15 سال اخیر بوده‌اند و حالا هم چون کسی را نداریم می توانیم از پتانسیل این قهرمانان استفاده کنیم، برای من جالب بود که میران خیلی محکم به من گفت می خواهد مسابقه بدهد و به نظر من باید به وی کمک کنیم .او باید به اردوها برود ودر مسابقه انتخابی شرکت کند و تست آمادگی بدهد تا ببینیم که چکار می‌کند.

وی در ادامه افزود: میران وقتی جودو را کنار من شروع کرد یک فرد ضعیف و لاغر اندام بود ولی در مدت 6 ماه به تیم ملی رسید ودر هر مسابقه برون مرزی که اعزام شد توانست مدال بگیرد ودر زمان خودش قهرمان جهان بود و هیچ مسابقه ای نبود که میران  اعزام شود ومدال نگیرد و می‌توانست به مدال المپیک هم برسد.

عضو کمیته فنی فدراسیون جودو تاکید کرد:‌موضوع بازگشت میران به عرصه قهرمانی را نباید یک شوخی تلقی کنیم و حالا که خودش تصمیم گرفته باید به او کمک کنیم شاید بتوانیم سهمیه بگیرد باید به او شانس  داد تا در چند مسابقه خودش را محک بزند.

کیهان در پایان خاطر نشان کرد: میران قهرمان ارزنده‌ای است ولی شان او باید توسط خودش حفظ شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار