اصفهان؛

اعزام 130 مبلغ از کاشان در ماه مبارک رمضان

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان از اعزام 130 مبلغ در ماه رمضان از این شهر به روستاها و استان های همجوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام سید عبدالصاحب حسینی، به مناسبت اول تیرماه روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سال 1360 به فرمان امام خمینی (ره) گفت: اقامه نماز جماعت، برگزاری مجالس مذهبی و محافل قرآنی و گفتمان های دینی در آن مناطق اعزام شده وظیفه این مبلغین است.

وی، استقرار بیش از 27 روحانی مستقر در طرح هجرت را یادآور شد و افزود: ساخت و بهره برداری 25 خانه عالم با همکاری مردم و خودیاری اهالی روستاها برای ماه رمضان امسال از دیگر خدمات اداره تبلیغات اسلامی کاشان است.

به گفته وی، برگزاری هفت کرسی تلاوت جزخوانی در مناطق مختلف دارالمومنین کاشان، برگزاری محفل تفسیر سوره اسری در بیش از 11 روستای بزرگ، ،اهدای یکهزار و 800 جلد قرآن به جلسات سنتی قرائت قرآن در 700 مکان اعم از شهر و روستا و برگزاری جلسات مداحان در شب های ماه مبارک رمضان با حضور اساتید فن و بررسی موضوعات مورد نیاز آنها از دیگر فعالیت های این اداره به مناسبت ماه مبارک رمضان در مناطق مختلف شهری و روستایی است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان، برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان و اساتید، تربیت استاد در رشته های تجوید و مفاهیم قرآن،فعالیت 7 موسسه قرآن در شهرها و 13 خانه قرآنی در روستاها را یادآورشد و گفت: برگزاری گفتمان های دینی و پاسخ به شبهات در سطح مدارس، آموزشگاه ها، دبیرستان ها و دانشگاه ها، وی،اهدای سه هزار جلد کتاب به کتابخانه های شبستانی طی یک ماه اخیر، صدور کارت شناسایی مداحان از دیگر کارهای اداره تبلیغات اسلامی کاشان است.

حجت الاسلام حسینی افزود:برگزاری همایش ها در راستای ارتقای سطح آگاهی ائمه جماعات، مداحان و مسوولین هیات های مذهبی با حضور شخصیت های کشوری، ساماندهی و شناسنامه دار کردن 670 هیات مذهبی، تاسیس دبیرستان دخترانی معارفی صدرا از دیگر خدمات این اداره است.

وی در پایان اظهارداشت: دریافت رتبه نخست مدیران برتر در جشنواره شهید رجایی استان اصفهان، کسب رتبه اول روابط عمومی ها و رتبه نخست علمی دبیرستان صدرای کاشان از افتخارات اداره تبلیغات اسلامی کاشان در سال گذشته است. 


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.