همزمان با ایام ماه مبارک رمضان بازارچه عرضه محصولات خوکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) در مشهد گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از مشهد؛ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی در مراسم افتتاح این بازارچه گفت: بازارچه عرضه محصولات خودکفایی و خوداشتغالی مددجویان کمیته امداد مشهد دارای 28 غرفه کار خود را به منظور فروش این محصولات آغاز کرده است.

محسن مسعودیان راد با اشاره به فعالیت 15 بازارچه عرضه محصولات خودکفایی در استان افزود: تاکنون این محصولات در بازارهای مختلف از جمله نمایشگاه بین المللی به فروش می رسید، اما اکنون برای راه اندازی یک بازارچه دائمی در حال اقدام هستیم.

وی اعتبار لازم برای راه اندازی این نمایشگاه را 400 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: امسال 350 هزار مددجو درماه مبارک رمضان اطعام می شوند که برپایی چنین بازارچه ای نیز در این راستا می تواند کمک موثری باشد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی با بیان اینکه در حال حاضر 5600 یتیم در استان داریم که 30 هزار حامی از آنان حمایت می کنند گفت :امسال نیز 2 هزار شناسنامه برای جذب بیشتر حامیان آماده است که در این بازارچه ها به مردم ارائه می شود.

مسعودیان راد با بیان اینکه اقتصاد روستاها باید فعال شود، گفت: وضعیت اقتصادی و جذابیت روستاها باید روز به روز بهتر شود زیرا مهاجرت به سمت شهرها و به خصوص حاشیه شهر زیاد شده بطوریکه 80 درصد افراد تحت پوشش کمیته از حاشیه شهر هستند، ما باید با ارائه تسهیلات و امکان تهیه مسکن، مقوله مهاجرت را معکوس کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.