نتانیاهو:

توافق با ایران یک اشتباه تاریخی است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد توافق هسته‌ای با ایران تهدیدی برای بقای اسرائیل است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از جروزالم پست، "بنیامین نتانیاهو،" نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست "آژانس یهود" –که هر سه سال یکبار در تل آویو برگزار می‌شود -- ادعا کرد توافق هسته‌ای با ایران یک اشتباه تاریخی است.

وی در گفت‌وگو با سران جوامع ملی و همچنین فرقه‌های مذهبی مختلف مدعی شد: "ایران به محض امضای توافق هسته‌ای، ارتشی را برای انجام اقدامات تروریستی مجهز می کند. توافق هسته‌ای با ایران و دست یابی این کشور به سلاح‌های هسته‌ای، صرفا تهدیدی برای اسرائیل است. 

مذاکره کنندگان با این توافق بقای اسرائیل و صلح جهان را به خطر انداخته ‌اند."

وی در این نشست از صهیونیست‌ها خواست هرگز ساکت ننشینند و هنگامی که با چنین تهدید جدی روبرو می شوند، به صراحت مخالفت خود را با آن اعلام کنند. 

نتانیاهو همچینن حمله روز گذشته دروزی‌های منطقه "حورفیش" واقع در اراضی اشغالی فلسطین به آمبولانس حامل دو مجروح سوری را محکوم کرد و گفت: با عاملان این حمله به شدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۰۲ تير ۱۳۹۴
نتانیا هو ! یک جنایتکار است که به جرم کشتار مردم غزه باید محاکمه و مجازات شود . رژیمی را که این جنایتکار اداره می کند بزرگترین تهدید برعلیه بشریت و با بی مسئولیتی و رفتار های ضد بشی توسط مشورهای جنلیتکار غربی ب بیش از 400 بمب اتمی آماده به کار مسح شده است . .زیر دفاع بی عرضه ان عملا تهدید به استفاده از این بمب ها کرده است .
تحمیل یک رژیم جنایتکار به مردم منطقه با اشغال سرزمین مردم کهن و با فرهنگ و شریف فلسطین بزرگترین اشتباه تاریخی غرب جنایتکار و شیطانی است .
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۲۲:۰۰ ۰۲ تير ۱۳۹۴
بازی زرگریه ،گول نخورید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۰۲ تير ۱۳۹۴
جالبه حرفها و ناراحتی های ابراز شده برخی افراد در مورد مذاکرات، با صحبت های غیظ آلود نتانیاهو چندان فرقی ندارد.
چرااااااا؟
Iran (Islamic Republic of)
bashir
۱۳:۲۷ ۰۲ تير ۱۳۹۴
ان شااله که در مقابل کشور و ملت عظیم ایران همیشه شکست خورده و سردرگم خواهی بود.تقدیم به نتانیاهو.
آخرین اخبار