وضعیت اراضی واگذار شده شهرک صنعتی قائم شهر بزودی تعیین تکلیف می شود.

تعیین تکلیف اراضی واگذار شده شهرک صنعتی قائم شهر

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  از ساری و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، فرماندار شهرستان قائم شهر از واگذاری زمین های شهرک صنعتی رستم کلای شهرستان برای اجرای طرح ها به سرمایه گذار و محقق نشدن آنها به عنوان یکی از مشکلات شهرستان نام برد و گفت: وضعیت این زمین ها بزودی تعیین تکلیف می شود.

محمدی افزود: در سال 1387 و با آغاز فعالیت شهرک صنعتی رستم کلای قائم شهر نقطه امیدی برای ایجاد اشتغال و تولید در مردم شهرستان بوجود آمد و این امیدواری با تعلل برخی سرمایه گذاران به ناامیدی تبدیل شده است .

به گفته فرماندار قائم شهر بدون در نظر گرفتن انتساب افراد به شخص یا گروه با نفوذ نسبت به شناسایی بخش خصوصی غیر فعال و بی رغبت در شهرک صنعتی رستم کلا اقدام و تعیین تکلیف می شود.

محمدی افزود: با محرض شدن کم کاری و کوتاهی در اجرای پروژه، حکم خلع ید این زمین ها اخذ می شود.

وی تلاش ویژه برای استقرار و فراهم کردن زیر ساخت های لازم را از برنامه های کاری کوتاه مدت برای رفع مشکلات شهرک صنعتی رستم کلای قائم شهر اعلام کرد و افزود: تامین امنیت با استقرار نگهبانی و ایجاد دوربرگردان در ورودی شهرک بعنوان گام های نخست در این زمینه است.

وی قرار داشتن شهرک صنعتی رستم کلا در مسیر جاده قائم شهر و جویبار را از نکات ممتاز این شهرک برشمرد و یادآور شد: می بایست از این ظرفیت موجود در شهرستان برای رفع بحران بیکاری بهره برد.

هم اکنون 13 شرکت در شهرک صنعتی رستم کلای قائم شهرفعالیت می کنند.

انتهای پیام /گ

برچسب ها: ساری ، اراضی ، شهرک ، صنعتی ، تکلیف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.