شیراز؛

رشد چشمگير اجراي طرح مكنا در استان فارس ستودني است

معاون حقوقي و امور مجلس ناجا در شيراز گفت: طرح "مكنا" با يك ضرب آهنگ سريع در استان فارس پيشرفت كرده و اين رشد چشمگير، ستودني است.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از شیراز؛ سردار "محمد زارعي" در سفر يك روزه خود به استان فارس با حضور در كلانتري 23 "گلدشت معالي آباد" شهرستان شيراز از روند اجراي طرح "مكنا" در كلانتري ها و پاسگاه هاي فرماندهي انتظامي استان فارس بازديد كرد.

وي در حاشيه اين بازديد گفت: پليس فارس در راستاي خوشايندسازي محيط خدمت، تكريم ارباب رجوع، ساماندهي به رسيدگي ها و رضايتمندي بيشتر مردم، با يك رشد چشمگيري طرح "مكنا" را در كلانتري ها و پاسگاه هاي استان اجرا كرده است.

معاون حقوقي و امور مجلس نيروي انتظامي جمهوري اسلامي اضافه كرد: با حضور سردار "گودرزي" فرمانده انتظامي استان فارس در اين استان، طرح "مكنا" با يك ضرب آهنگ سريعي پيشرفت كرده و كلانتري ها و پاسگاه ها هم از نظر فضا و هم از نظر روند خدمات دهي، در يك وضعيت بسيار مطلوب قرار گرفته اند.

سردار زارعي با بيان اينكه كلانتري ها و پاسگاه ها اولين مراكزي است كه مردم به آن مراجعه مي كنند، تصريح كرد: با اجراي طرح "مكنا" اين مراكز به گونه اي ساخته مي شوند كه مردم بتوانند در محيطي حضور پيدا كنند كه در شأن آنها باشد.

وي مشخص شدن فرايند كاري براي ارباب رجوع و تسريع در انجام امورات با كيفيت و در اسرع وقت را از ديگر نتايج اجراي اين طرح برشمرد.

معاون حقوقي و امور مجلس نيروي انتظامي جمهوري اسلامي اقدامات انجام شده استان در بحث حقوق شهروندي را مطلوب ارزيابي كرد.

وي اظهار كرد: در بازديد انجام شده از كلانتري 23 "گلدشت معالي آباد" شهرستان شيراز، شاهد وضعيت مطلوب اين كلانتري از نظر فضا و فرايند رسيدگي به امور هستيم و رئيس اين كلانتري نيز افسري كارآشنا و مجرب و كاركنان آن نيز، نيروهاي پرتلاشي هستند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: رشد ، اجرای ، طرح ، مکنا ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.