به گزارش خبرنگار
حوزه صنعت گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، جالب اینجاست شرکتهای واردکننده خودرو هیچ پاسخی و حتی عذرخواهی کوچکی هم از مشتریان خود نمیکنند و برخی مشتریان بیخبر از این وقایع، هنوز خودرو این شرکتها را ثبت نام میکنند.
با کمی رصد در سایت باشگاه خبرنگاران جوان و درد و دل برخی مشتریان به راحتی میتوان به نارضایتی خریداران از شرکت دیار خودرو پی برد. مخاطبان زیادی گله از خدمات فروش ضعیف، تاخیر در تحویل خودروها و هزاران مشکل دیگر داشتند.
به نظر میرسد شرکت دیار خودرو نتوانسته است به تعهدات خود نسبت به تحویل خودرو در زمان مشخص شده عمل کند. مخاطبی با مراجعه به سایت ما نوشت: این شرکت قرار بود خودروی مورد نظر ما را سه ماه پس از دریافت پول تحویل دهد ولی با گذشت ۹ ماه و تکمیل وجه هنوز خودرویی دریافت نکردهایم و هیچ مرجعی پاسخگو نمیباشد.
این شرکت، خودرو را با چهار یا پنج ماه گارانتی آگهی میکند و بعد از پرداخت پول به مدت 120 روز کاری بدون درج گارانتی قرارداد میبندد. نکته اینجاست که پنجشنبهها را روز کاری حساب نمیکنند با اینکه این روزها، روز کاری شرکت محسوب میشود. پس از ارسال دعتونامه به مدت 45 روز کاری و بدون سود مشارکت میتوانید ماشینتان را بعد از چهار ماه با رنگ دلخواه شرکت ،بدون پلاک و بیمه و حداکثر مدل 2014 پس از بیست ماه دریافت کنید.
اما گلایه مردم به همین چند مورد ختم نمیشود.خریدار دیگری نوشته است:تحویل خودرو این شرکت پس از ماه ها تاخیر فقط در تهران صورت میگیرد و هیچ نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروشی در شهر دیگری وجود ندارد.حتی آوازه ی تغییر نام این شرکت به "نیرو خودرو آسیا" هم به گوش میرسد.
شهروندان کثیری هستند که با مشاهده بی توجهی و عدم رسیدگی این شرکت اقدام به انصراف از خرید خودرو کرده اند ولی حتی مراحل انصراف هم نیز بسیار سخت و وقت گیر می باشد،خریداری که نه راه پیش دارند و نه راه پس ادعا میکند:متاسفانه بدقولی ،بی تفاوتی و قراردادهای یک طرفهی این شرکت ما را وادار به انصراف کرده است ولی حتی مراحل انصراف نیز سه ماه دوندگی دارد.
ما تنها به برخی از مشکلات مشتریان این شرکت اشاره کردیم. البته ذره بین پیگیری و بررسی مشکلات مشتریان خودرو در گزارشهای بعدی جلوی درب بقیه شرکتهای تولیدکننده و واردکننده ترمز خواهد کرد.
انتهای پیام/