معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار ریگان از راه اندازی نخستین مرکز تولید در ناحیه صنعتی ریگان در آینده ای نزدیک خبر داد.

نخستین مرکز تولید در ناحیه صنعتی ریگان راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، محمد مطهری نیا در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: در حوزه برق ، چندین طرح در شهرستان ریگان افتتاح شده است که بر این اساس ، بیش از 10 روستا از نعمت روشنایی برق بهرمند شده اند.

وی افزود: افت ولتاژ برق بیش از 26روستا برطرف و روشنایی 5 بلوار در شهر ریگان انجام شده است.

مطهری نیا خاطرنشان کرد: برای برطرف شدن مشکل برق روستاهایی که به دلیل کوهستانی بودن و نداشتن راه مناسب ، برق ندارند ، از انرژی خورشیدی استفاده می شود.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار ریگان تصریح کرد: 60 روستای شهرستان ریگان با کمبود آب آشامیدنی سالم مواجه هستند که به زودی مشکل آنها بر طرف می شود.

مطهری نیا یادآور شد: آبرسانی به دو روستای سعد آباد وتاج آباد در حال انجام است که بزودی با لوله گذاری از آب آشامیدنی سالم بهرمند می شوند.

وی گفت: تاکنون بیش از 200 کیلومتر راه روستایی در ریگان مرمت و بازسازی شده و150کیلومتر هم خط کشی شده است .

معاون عمرانی وبرنامه ریزی فرماندار ریگان افزود: یکی از اقداماتی که در زمینه منابع طبیعی در شهرستان ریگان انجام شده ، توانمند سازی جوامع محلی در قالب طرح جف است.

مطهری نیا افزود: در شهرستان ریگان بیش از 15هزار نهال توزیع شده که در این زمینه رتبه نخست استان را به دست آورده است.

وی خاطر نشان کرد: دو طرح بیمارستان 32 تختخوابی و شهرک صنعتی در این شهرستان در حال انجام است که ساخت بیمارستان پیشرفت خوبی داشته است.

معاون عمرانی وبرنامه ریزی فرماندار ریگان تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته در روستاهای شهرستان ریگان ، بزودی شاهد زدوده شدن گردوغبار محرومیت از چهره روستاهای این شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: مرکز ، تولید ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.