سرمربی تیم فوتبال گسترش فوتبال تبریز گفت: برای فصل پیش رو شاکله اصلی تیم را حفظ کردیم و توانستیم با تمام بازیکنان مد نظرمان به طور گسترده مذاکره کنیم و نفرات مورد نظرمان را جذب کنیم.

کمالوند: شالکه اصلی‌مان را حفظ کردیم/ حضور نوروزی، عباس زاده و گابریل کذب محض است
فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال گسترش فوتبال تبریز از آخرین وضعیت تیمش در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: برای فصل پیش رو شاکله اصلی تیم را حفظ کردیم و توانستیم با تمام بازیکنان مد نظرمان به طور گسترده مذاکره کنیم و نفرات مورد نظرمان را جذب کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: از روز گذشته با نفرات مورد نظرمان از سایر تیم‌ها وارد مذاکره شدیم و در این بین موفق به جذب ایمان موسوی شدیم البته باید بگویم اسامی که در روزهای گذشته بر روی سایت‌ها می‌آید و می‌گویند که باشگاه گسترش فولاد با هادی نوروزی ، گابریل، عباس زاده وارد مذاکرات شده را من همین ما تکذیب می‌کنم و اصلا بحثی در خصوص جذب این بازیکنان مطرح نبوده است.

 کمالوند همچنین پیرامون مذاکرات تیم‌ها مخصوصا استقلال با جابر انصاری مهاجم تیمش اظهار کرد: قرار داد جابر انصاری با تیم به اتمام رسیده و ایشان به طور قطع یک بازیکن آزاد محسوب می‌شود و یم‌تواند با هر تیمی وارد مذاکره شود و این از نظر من بلامانع است در مورد آقایی هم باید بگویم که این بازیکن همچنان باید در تراکتور سازی بماند چرا که چند ماهی به خدمت سربازیش اضافه شده است.

وی همچنین در ادامه تصریح کرد: شهریار شیروند و دلیر هم که سرباز هستند تا چند روز آینده در مورد وضعیتشان تصمیم گیری می‌شود و نتیجه آن متعاقبا روی سایت و خروجی باشگاه خواهد آمد.

 کمالوند از طرح جدید هیئت مدیره در خصوص قرار داد بازیکنان هم اظهار داشت: طرح مورد نظر از سوی هیئت مدیره مطرح شده  و در این طرح به این نکته اشاره شده که نتایج تیم بر روی قرار داد بازیکنان تاثیر گذار است ما باید در خصوص این طرح تفکر کنیم و جمعی را روی این موضوع اعمال کنیم.

 سرمربی حال حاضر آبی پوشان تبریزی در انتها به حواشی پیرامون مذاکرات برای جانشینی‌اش گفت: تمام اخبار پیرامون جانشینی من کذب است من در پایان فصل برنامه ام را برای فصل آتی به هیئت مدیره داده بودم و گزینه های که در هفته های اخیر مطرح بود بازار گرمی دلال‌ها بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازیکنان ، تیم ، بازی ، کمالوند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار