مدیر روابط عمومی شهرداری شهریار گفت: پروژه چند منظور معلم با کاربری اداری، ورزشی، آتش نشانی و... در زمینی به مساحت 4 هزار و 500 متر مربع و اعتباری بالغ بر 28 میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

علی کمره‌ای مدیر روابط عمومی شهرداری شهریار گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به نقش زیر ساخت‌های عمرانی و شهری در تحقق توسعه پایدار و بالندگی و پویایی شهری اظهار کرد: توسعه امکانات شهری متناسب با افزایش جمعیت، مولفه‌ای حائز اهمیت محسوب می‌شود که این امر همواره به عنوان اصل و ضرورتی اجتناب نا پذیر در برنامه‌های مدیریت شهری لحاظ می‌شود.

وی در ادامه افزود: افزایش و احداث مجموعه‌های چند منظوره یکی از اولویت‌هایی است که شهرداری شهریار با هدایت و پشتیبانی‌های شورای شهر دنبال می‌کند و بهره برداری از پروژه معلم از نمونه طرح‌هایی است که با توجه به نیاز این منطقه، تعریف شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: این طرح با کاربری اداری، ورزشی، آتش نشانی و... و اعتباری بالغ بر 28 میلیارد تومان و در زمینی به مساحت 4 هزار 500 متر مربع و قریب به 25 هزار متر زیر بنا عملیاتی خواهد شد.

کمره‌ای در پایان تصریح کرد: طرح‌ها و پروژه‌های متعدد و متنوع بسیاری در ابعاد گوناگون شهری شهریار مد نظر قرار دارد که در زمان مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد و امید آن داریم با استعانت از الطاف الهی و بهره برداری از آن‌ها رضایت مندی مردم شریف و انقلابی شهریار به عنوان اصلی ترین هدف مدیریت شهری این منطقه به نحو هرچه مطلوب تری تامین شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار