به گزارش پلیس کالفرنیا در شهر الیوهرست زن جوانی که ادعا می‌کرد همسرش ناپدید شده به اتهام قتل همسرش دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،‌ مونیکا کلتی رودریگرز 33 ساله به اتهام قتل همسرش "خوآن میگوئل" رودریگرز 33 ساله که ادعا می‌کرد همسرش پس از خارج شدن از منزل مسکونیشان در شهر الیوهرست کالیفرنیا ناپدید شده، دستگیر شد.

بدرفتاری شوهر به قیمت جانش تمام شد+عکس

بنابراین گزارش تحقیقات پلیس پس از گزارش مفقود شدن "خوآن میگوئل" در ماه مارس امسال اغاز شده بود با پیدا شدن جسد مقتول در یک گور کم عمق در مقابل  منزل مسکونی شان منجر به دستگیر شدن مونیکا به اتهام قتل شوهرش شد.

"مونیکا" این مادر 33 ساله در بازجویی‌های اولیه خود هر گونه ارتباطی با قتل شوهرش را رد و حتی از پیدا شدن جسد شوهرش ابراز تاسف کرد.

بدرفتاری شوهر به قیمت جانش تمام شد+عکس

از آنجائیکه جثه فیزیکی "میگوئیل" برای جابجا کردن جسد همسرش توانایی لازم را نداشت پلیس را برآن داشت تا در جستجوی همدست یا همدستان احتمالی وی باشد.

بدرفتاری شوهر به قیمت جانش تمام شد+عکس

به گزارش پلیس پس از یافتن مدارکی که ثابت می‌کرد "مونیکا" همسرش را به قتل رسانده و طبق اظهارات ضد و نقیض دو همسایه او "لارن کریستین رویز" 25 و "ماریا اروراویج" 23 منجر به فاش شدن و شناسایی هویت انان بعنوان همدست مونیکا شد و دستگیر شدند.

به گفته سخنگوی پلیس شهر الیوهرست کارآگاهان سه ماه پس از یافتن جسد "خوآن میگوئل" علت مرگ وی را پس از تاییدیه گزارش پزشک قانونی خوردن سم مهلک سیانور اعلام کردند.

بنابر اظهارات انان "مونیکا" به حدی از بدرفتاری‌های همسرش به ستوه آمده بود که مرگ شوهرش را تنها راه رهایی از بدرفتاری‌ها می دانست .

هر سه نفر آنان در حال حاضر در بازداشت پلیس بسر می‌برند و پس از پایان تحقیقات هر یک به صورت جداگانه محاکمه خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار