رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز گفت : 10 باشگاه غیرمجاز در تبریز پلمپ شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از تبریز؛ حبیب ستوده نژاد گفت : بر اساس مصوبات جلسه کمیته سلامت و نظارت بر اماکن ورزشی آذربایجانشرقی که مقرر بود باشگاههای غیرمجاز با هماهنگی نیروی انتظامی پلمپ شوند ، با هماهنگی نیروی انتظامی 10 باشگاه غیرمجاز پلمپ شد.

وی افزود : در حال اقدام برای پلمپ بقیه باشگاههای غیرمجاز هستیم و بر اجرای این امر مهم تاکید داریم و با قدرت به پلمپ باشگاههای غیرمجاز ادامه خواهیم داد.

ستوده نژاد تصریح کرد : توجه به وضعیت باشگاه های ورزشی و نظارت و بازرسی بیشتر از این اماکن موجب می شود افراد بیشتری به ورزش علاقه نشان دهند و همین امر متضمن سلامت اقشار مختلف جامعه است.

وی به خطرات استفاده از مواد نیروزا و مکمل های غیر قانونی اشاره کرد و گفت:با توجه به اهمیتی که شهروندان به سلامت خود می دهند نصب تبلیغات و پیامدهای هشدار دهنده در باشگاه های ورزشی، استفاده از این گونه مواد خطرناک را کاهش می دهد.

رییس ورزش و جوانان شهرستان تبریز بیان کرد:باشگاه ها به عنوان مکان های امن که باعث ایجاد شور و نشاط در افراد می شوند یکی از مهم ترین بخش های ورزش هستند از این رو باید نظارت لازم برنحوه عملکرد آنها انجام شود و در ایام ماه مبارک رمضان و خصوصا بعد از افطار نظارت بر سالنها و استخرها تشدید خواهدشد چرا که به سلامتی مردم در اماکن ورزشی اهمیت می دهیم.

ستوده نژاد افزود: با توجه به اهمیت این موضوع ، بازرسی از باشگاه های ورزشی به صورت مستمر و با قوت دنبال می شود و باشگاههایی که زمان پروانه فعالیت به اتمام رسیده نیز سریعا برای تمدید مراجعه نمایندو در صورت عدم تمدید این باشگاهها نیز پلمپ خواهند شد.

ستوده نژاد گفت:در شهرستان تبریز در سال 1394 بیش از 70 مورد اخطار به اماکن ورزشی داده شده است که از 35 مورد تعهد کتبی و محضری گرفته شده تا بر اساس زمان درخواستی رفع مشکل نماید .
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.