با اعلام دانشگاه‌های علوم پزشکی برتر و موفق کشور در زمینه ارائه الگوهای برنامه تحول نظام سلامت از سوی وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ارائه دو الگوی این طرح به عنوان دانشگاه برتر انتخاب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از شیراز؛ روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیرازاعلام کرد: به نقل از پایگاه خبری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، پیرو اجرای برنامه نظارت و ارزیابی طرح تحول نظام سلامت کشور و بررسی نتایج به دست آمده، دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ارائه الگوی مديريت تامين دارو و تجهيزات و ترويج زايمان طبيعي، به عنوان دانشگاه علوم پزشکی برتر کشور دست یافت.

همچنین در این گزارش آمده است: دانشگاه علوم پزشکی کردستان در الگوی کاهش پرداختی بیماران بستری، دانشگاه علوم پزشکی یزد در خصوص برنامه ارتقای خدمات ويزيت و دانشگاه علوم پزشکی البرز در برنامه مقيمي پزشكان به عنوان الگوهای برتر انتخاب شدند.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز در برنامه ارتقای کیفیت خدمات هتلينگ، دانشگاه علوم پزشکی قم در برنامه اورژانس هوائي و دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس در برنامه ماندگاري پزشكان به عنوان الگوی برتر انتخاب شده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.