رییس فدراسیون هندبال گفت: در صورتی که منابع مالی مورد نیاز جهت حضور در رقابتهای آسیایی فراهم شود بانوان اعزام خواهیم کرد.

ابوالحسن مهدوی رییس فدراسیون هندبال در گفتگو اختصاصی با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا تیم بانوان هندبال به مسابقات بین‌المللی اعزام خواهد شد یا خیر گفت: اولین میدان پیش روی بانوان مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا است که ما حضور بانوانمان را مشروط به پیدا شدن منابع مالی دانسته‌ایم و قبل آن تاکید کردیم که اردوهایشان به خوبی برگزار کنند.
 
وی ادامه داد: در همین راستا 3 یا 4 مرحله اردو برگزار شد مرحله آخر اردو هم قرار بود به میزبانی یکی از استانها برگزار شود که آخرین لحظات آن استان از میزبانی انصراف داد.
 
رییس فدراسیون هندبال خاطر نشان کرد: نایب رییس بانوان پیگیری‌های لازم را برای تامین اعتبار انجام داده است و جلسات متعددی هم برگزار شد تا قرار است تا اوایل هفته آینده مشخص شود که آیا نوجوانان و جوانان ما حامی مالی مناسب برای اعزام پیدا خواهند کرد یا خیر؟
 
وی تاکید کرد: این نکته را هم باید در نظر داشته باشیم که بانوان ما مانند آقایان در سطح آسیایی مسابقات باشگاهی ندارند برگزاری لیگهای ما در داخل کشور به منظور شناسایی استعداد برای دعوت به تیم ملی و کمک به این تیم است.
 
مهدوی افزود: با توجه به سیاستهایی که در سالهای اخیر در پیش گرفته‌ایم ورودی جوان گیرایی تاکید داریم از باشگاه‌های که در سطح بانوان کار می‌کنند درخواست کردیم که معدل سنی نفراتی که به خدمت می‌گیرند را پایین بیاورند تا ما بتوانیم در سطح ملی با شناسایی استعدادهای جوان معاصر در لیگ تیم ملی جوانی داشته باشیم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار