رئیس فدراسیون ضمن تاکید بر خویشتن دار بودن ورزشکاران گفت: در خصوص استعفای نائب رئیس بانوان فدراسیون از سوی رسانه‌ها بزرگ نمایی شد.

در خصوص نظرعلی رسانه‌ها بزرگ نمایی کردند/ ورزشکاران باید خویشتن دار باشند
ابوالحسن مهدوی رئیس فدراسیون هندبال در گفتگو اختصاصی با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نزدیک 30 الی 40 سال است که باعناوین مختلف در کنار خانواده هندبال بوده‌ام، این اشتیاق، پشتکار و علاقه رادر هیچ اردویی ندیدم، عرفان اسماعیلاجیج جزو مربیان حرفه‌ای و با تجربه هندبال در کارش خبره بوده و باعث اشتیاق بیشتر هندبالیست‌ها در اردوها شده است. این پشتکار بالا نشان از آمادگی بالا تیم ملی می‌باشد که کار حریفان خود را در قطر یکسره نمایند.

 رئیس فدراسیون در ادامه گفت: ما هر آنچه در توان داریم به کار می‌بندیم با بازیکنان اردو در تیم ملی با دلگرمی و اشتیاق کار کنند و تمام توانمان را به کار می‌گیریم تا کارها به نحو احسن پیش رود.

وی در رابطه با اعتراض مهدی بیجاری در خصوص نبودن وی در اردو تیم‌مان خاطر نشان کرد: درب تیم ملی همیشه به روی تمام بازیکنان خوب باز است و آنها باید خویشتن داری داشته باشند، یکی از بازیکنان درخواست حضور دراین اردو را داشت و حاشیه‌هایی ایجاد کرد. بازیکنان نباید پل های پشت سر خود را خراب کنند اگر یکی از آنها خط خورد، نباید موضع گیری نماید باید تلاش بیشتری به کار گیرد تا جلب توجه مربی و کادر فنی قرار گرفته و مجددا دعوت شود.

اسماعیلاجیچ بازی مهدی بیجاری را پسندید اما به علت مصدومیتی که از قبل داشت، از سازمان تیم‌های ملی نیز خواستیم مذاکره کند وی حضور پیدا نکرد.

 وی در ادامه گفت: از بازیکنان دعوت شده که مشکل داشتند درخواست کردیم در صورت داشتن مشکل برای حضور در ادامه اردو با مسئولان مذاکره نمایند.

به عقیده من اگر بازیکنی می‌خواهد در تیم ملی حضور داشته و تیم را همراهی نمایند باید با مشکلات کنار بیاید و خویشتن داری کند تا مشکلات به خوبی رفع شود و همچنین از بیجاری خواسته‌ایم به تهران بیاید و موضوع را پیگیری و رفع نمائیم.

در ادامه رئیس فدراسیون در خصوص برگزاری چهارمین اردو ملی پوشان هندبال کشورمان گفت: برای آمادگی هر چه بیشتر و حضور چشمگیر تیم ملی کشورمان در مسابقات قطر جهت کسب سهمیه یورو 2016 با بررسی و همفکری مربی تیم دو کشور کرواسی و اسلوونی را جهت برگزاری اردو تدارکاتی در نظر گرفته‌ایم و باید ببینیم چند تورنمنت دوستانه می توانیم برگزار کنیم، از کشور چین و بحرین نیز دعوت کنیم تا با آنها مسابقات دوستانه‌ای جهت آمادگی هر چه بهتر تیم انجام دهیم.

مهدوی تصریح کرد: در نظر داریم بزودی جهت پشتیبانی حمایت تیم ملی الف، تیم ملی ب را تشکیل دهیم.

وی در رابطه با برکناری نائب رئیس بانوان پروانه نظر علی بیان داشت: نظر علی نامه استعفای خود را به فدراسیون داده بود، مشکلاتی در این بین وجود داشت، اما خیلی زود مذاکرات انجام شد و مشکلات حل و فصل شد.

حاشیه سازی و سر وصدا از جانب اصحاب رسانه بوده و توجه آنها را به خود جلب کرد و منجر به این شد که کلی حاشیه سازی از بابت این مساله شود که امیدوارم از این پس توجه بیشتری به انعکاس خبرهای کذب داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.