سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار در یک مغازه سیلندر گاز و محبوس شدن یک کارگر زیر آوار مغازه خبر داد.

انفجار مهیب در مغازه سیلندر فروشی/ کارگر جوان از مرگ حتمی نجات یافت

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی  در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص جزئیات این انفجار اظهارداشت: ساعت 5:29 دقیقه صبح امروز در پی تماس شهروندان محله یاقچی آباد با سامانه 125 مبنی بر انفجار مهیب در یک مغازه سیلندر فروشی، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی 3 ایستگاه آتش نشانی را عازم محل حادثه در محله یاقچی آباد، خیابان مبارک آبادی کرد.

ملکی ادامه داد: محل حادثه یک باب مغازه 60 متری قدیمی بود که در این محل سیلندر و کپسول گاز فروخته و پر می‌شد و در ساعات میانی شب زمانی که یک کارگر مشغول کار با سیلندر‌های گاز بود، به یکباره انفجار مهیبی رخ داده و بخشی از مغازه دچار حریق شد یه طوری که سقف این محل نیز کاملا تخریب شده بود.

وی افزود: در پی تخریب سقف مغازه، کارگر 40 ساله ایرانی در زیر آوار محبوس شده بود که آتش نشانان بلافاصله پس از اطفای حریق و آوار برداری کارگر مذکور را از زیر آوار خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند که خوشبختانه فقط دچار مصدومیت شده بود و از مرگ نجات یافت.

به گفته ملکی، در این مغازه تعداد 150 سیلندر کوچک و بزرگ وجود داشت که با اقدام سریع آتش نشانان، سیلندرها از محل خارج و از آتش سوزی و انفجارهای دیگر جلوگیری به عمل آمد و محل پس از ایمن سازی، در ساعت 6:45 دقیقه تحویل عوامل شهرداری شد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار