دارنده مدال طلای کشتی فرنگی المپیک لندن گفت: هیچ وقت از کشتی جدا نبودم و نزدیک به 15 سال است که به صورت مستمر در اردوها حضور دارم و هر آنچه در زندگی ام دارم از تشک کشتی است.

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه باشگاه خبرنگاران، حمید سوریان دارنده شش مدال طلای جهان در مورد اینکه چرا در مسابقات انتخابی کشتی نگرفت اظهارداشت: در مجموع برای شرکت در مسابقات انتخابی اصلا شرایط ایده آلی نداشتم، اما در نهایت تصمیم گرفتم به مشهد بروم.، وزن کشی کردم و به محل مسابقات هم رفتم، ولی با توجه به شرایطی که داشتم متاسفانه نتوانستم کشتی بگیرم.

سوریان در مورد اینکه تکلیف حضور وی در رقابت های جهانی آمریکا بعنوان مسابقات گزینشی المپیک چه می شود، خاطر نشان کرد: قطعا در این موضوع فدراسیون و کادر فنی تصمیم گیری می کنند، اما مشخص است که حمید سوریان همیشه بعنوان یک سرباز آماده خدمت به کشتی است.، و اگر شرایطی ایجاد و فرصتی ديگر براي من ايجاد شود، با جان و دل تلاش می کنم در خدمت کشتی باشم و از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنم.

دارنده چند مدال طلای قهرمانی آسیا در پایان افزود: امسال کار در رقابت های جهانی آمریکا که گزینشی المپیک نیز هست، بسیار سخت است و همه رقبا به دنبال کسب نتیجه هستند و من هم تلاش می کنم اگر شرایط و فرصتي برای خدمت به کشتی بوجود بیاید عملکرد قابل قبولی داشته باشم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار