سومین پایگاه استعدادیابی جودو با حضور رستگار و بلوطی در شهرری افتتاح شد.

سومین پایگاه استعدادیابی جودو افتتاح شدبه گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران: پس از افتتاح پایگاه استعدادیابی برق تهران و نازی آباد، سومین پایگاه استعدادیابی و نخبه پروری در شهر ری افتتاح شد.
 
هیئت جودو استان تهران با همکاری فدراسیون جودو و کوراش اقدام به راه اندازی پایگاه های استعدادیابی در سطح تهران نموده‌اند تا شاید جودو را از این وضعیت نجات دهند.
 
در همین راستا پایگاه استعدادیابی آریو مصلی نژاد با مربیگری استاد فریدون محسنی وبا همکاری فدراسیون جودو، هیئت جودو تهران، هیئت جودو شهر ری، آموزش و پرورش شهر ری و تربیت بدنی شهر ری از روز گذشته افتتاح و آغاز به کار کرد.
 
در این مراسم که با حضور محمد علی رستگار رئیس فدراسیون جودو، محمد بلوطی دبیر فدراسیون جودو، داود بلوطی رئیس هیئت جودو تهران،  نمایندگانی از تربیت بدنی شهر ری، رئیس حراست آموزش و پرورش، جمعی از پیشکسوتان جودو و 50 جودو کار نونهال برگزار شد از فریدون محسنی دبیر هیئت جودو شهر ری تقدیر و ایشان به عنوان مربی نخبه پرور و مسئول استعدادیابی این پایگاه معرفی گردید.
 
در ابتدای این مراسم چند تن از پیشکسوتان جودو و فریدون محسنی سخنرانی کردند و سپس داود بلوطی رئیس هیئت جودو شهر ری اقدام به سخنرانی نمودند و اذعان داشت که شهر ری پتانسیل زیادی برای قهرمانی پروری در جودو دارد و امیدواریم که این پایگاه نقطه آغازی باشد برای زنده شدن جودو در این شهر، در ادامه این مراسم محمد علی رستگار رئیس فدراسیون جودو که صحبتهای پیشکسوتان را هم گوش کرده بود گفت: این شهر مذهبی خواستگاه تاریخ سازان و بزرگانی همچون حمید سوریان، علیرضا دبیر، هادی ساعی، حسین اوجاقی و... در رشته های کشتی و رزمی و اسوطوره‌هایی همچون مرحوم کاظم ساریخانی در جودو بوده است.
 
وی ادامه داد: شهر ری زمانی قطب جودو کشور بوده است ولی اکنون از این وضعیت خارج شده است امیدواریم افتتاح این پایگاه استعدادیابی شروعی باشد برای روزهای خوب جودو  و در آینده قهرمانان جهان و المپیک از این پایگاه‌ها بیرون بیایند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار