جلسه مسئولین شهر انزلی درخصوص انتقال سهام باشگاه ملوان بندرانزلی باحضور مدیرکل ورزش وجوانان گیلان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ،مسعود رهنما پس از نشست چند ساعته با مسئولان شهر انزلی واعضای هیات رئیسه ملوان درخصوص وضعیت مالکیت این باشگاه گفت: زمان به ضرر تیم درحال سپری شدن است واز آنجایی که مسئولان شهرستان انزلی و باشگاه به این امر اشراف دارند به سرعت درحال بررسی شرایط متقاضیان جدید انتقال باشگاه هستند.
 
وی با تشکر از صبر و حوصله مردم وهواداران خونگرم و متعصب ملوان گفت: اطمینان می دهیم تا چند روز آینده وضعیت مالکیت باشگاه مشخص شده وپس از آن بلافاصله بازیکنان وکادرفنی انتخاب و به تمرینات خواهند پرداخت.

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان همچنین از پیگیری‌های جدی مسئولان شهرانزلی ،نماینده مجلس در شهرستان و مسولان نیروی دریایی تشکر وقدردانی کرد.

حاضرین در جلسه در مورد درخواست کتبی ، مدارک و مستندات ارائه شده آقای داریوش بهشتی متقاضی دریافت سهام باشگاه ملوان بندرانزلی و همچنین شرایط و نحوه واگذاری سهام باشگاه ملوان بندرانزلی بحث و بررسی کردند .

همچنین مقرر شد جلسه دیگری در خصوص درخواست شفاهی جواد شهبازی متقاضی جدید خرید سهام باشگاه ملوان بندرانزلی و سایر متقاضیان برگزار و پس از ارزیابی ,جمع بندی و کارشناسی برنامه ها و مستندات و همچنین تحقیقات و بررسی های لازم پیرامون متقاضیان خرید سهام باشگاه ملوان بندرانزلی تصمیم نهایی اتخاذ شود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار