هواداران پرسپولیس به علت عملکرد نامناسب سرخپوشان در نقل و انتقالات جلوی درب باشگاه حاضر شدند.

قنبرپور در بین هواداران گیر افتاد / درگیری یک هوادار با خبرنگاربه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران  تعداد هواداران ناراضی پرسپولیس در حدود 150 نفر هستند که برای اعتراض به نحوه جذب بازیکنان برای فصل بعد جلوی درب باشگاه تجمع کردند و پلیس هم برای متفرق کردن هواداران در محل تجمع حضور دارد. 
 
مصطفی قنبرپور مربی و عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس موقعی که قصد داشت وارد باشگاه شود، هواداران پرسپولیس اطرافش جمع شدند و مانع ورودش به باشگاه شدند. 
 
گفتنی است، قنبرپور بیان کرد که وقتی فهمیدم که هواداران اطراف باشگاه جمع شدند به احترام آنها به باشگاه آمدم تا اظهار نظرهایشان را بشنوم. 
 
گفتنی است،دلیل اعتراض هواداران پرسپولیس به جهت این است که پرسپولیس بازیکن خاصی در نقل و انتقالات جذب نکرده است عبدی در شرایط حساس باشگاه پرسپولیس راهی کانادا شده است و هیچ کسی هم در باشگاه پاسخگوی هواداران پرسپولیس نیست. 
 
به هر حال هواداران پرسپولیس، تیم محبوبشان را با استقلال مقایسه می کنند چرا که استقلال توانسته چند بازیکن را جذب کند اما پرسپولیس تاکنون یک بازیکن را گرفته است. 
 
شایان ذکر است، طاهری برای در اختیار گرفتن بودجه باشگاه به وزارت ورزش و جوانان رفته است. 
 
براین اساس هیچ کس به غیر از قنبرپور در باشگاه نیست تا جوابگوی اعتراض هواداران باشد. 
 
هواداران معترض پرسپولیس شعارهایی علیه وزارت ورزش، هیئت مدیره، طاهری،‌عبدی و خوردبین می‌دهند. 
 
هواداران ناراضی بیان کردند که ما از این ناراحت هستیم که بازیکنی مثل نکونام برای استقلال  ناز می کند اما سید جلال حسینی مدافع ملی پوش حتی در لیست برانکو قرار ندارد. 
 
گفته می شود،‌که اعتراض هواداران پرسپولیس همچنان ادامه دارد براین اساس ممکن است چند هوادار به نمایندگی از معترض کنندگان داخل ساختمان باشگاه پرسپولیس شوند تا با مسئولان این تیم صحبت کنند. 

هوادار معترض با یکی از خبرنگاران حاضر در محل تجمع درگیر شد. 
 
زمان ورود سید صالحی به باشگاه پرسپولیس، هواداران معترض شعار بازیکن استقلالی نمی‌خواهیم سردادند.  
 
مشکل مالیاتی سید صالحی را به باشگاه پرسپولیس کشاند. 
 
مهاجم فصل گذشته استقلال خوزستان به علت مشکل مالیاتی‌اش در باشگاه پرسپولیس حضور یافت. 
 
سید صالحی در گفتگو با خبرنگار حاضر در محل باشگاه پرسپولیس افزود: برای مذاکره با باشگاه پرسپولیس برای فصل بعد به اینجا نیامدم بلکه برای برطرف شدن مشکل مالیاتی ام به باشگاه پرسپولیس آمدم. 
 
وی در ادامه عنوان کرد: افتخار می کنم در دورانی که در پرسپولیس بازی می کردم بیشترین گل را برای این تیم به ثمر رساندم و با تمام وجودم برای این تیم بازی کردم. 

سید صالحی افزود: که من به علت مسئله دیگری به باشگاه پرسپولیس آمدم و قصد حضور در این تیم برای فصل بعد را ندارم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: اطمینان دارم در دورانی که در پرسپولیس بازی می کردم نان حلال برای زن و بچه ام بردم. 

 
انتهای پیام/ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار