سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: معتقدم که هواداران معترض از جایی خط و پول گرفته بودند و قصد تخریب مسئولان فعلی باشگاه را داشتند.

معترضان قصد‌ تخریب مسئولان باشگاه را داشتند/ درنقل و انتقالات ضعیف بودیممحمود خوردبین در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال هواداران معترض قصد داشتند تا مدیران فعلی باشگاه پرسپولیس را تخریب کنند.

خوردبین درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس گفت: برای حضور در جلسه با طاهری به باشگاه نیامدم بلکه جهت انجام کارهای شخصی‌ام در باشگاه حاضر شدم.

وی درباره اینکه هواداران معتقدند که باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات ضعیف عمل کرده است، تصریح کرد: این موضوع صحیح نیست چراکه ما دو‌ بازیکن خوب جذب کردیم همچنین یکی، دو بازیکن خوب دیگر‌هم می‌گیریم .

سرپرست پرسپولیس درخصوص اینکه درلیست برانکو سید‌جلال حسینی و انصاری فرد حضورندارند، عنوان کرد: بازیکن درلیست برانکو باشد، جذب می‌شود اگربرانکو به بازیکنی اعتقاد نداشته باشد آن را جذب نمی‌کند به هرحال باشگاه پرسپولیس در حال جذب بازیکنان در نظر برانکو است.
 
وی در پایان در مورد وضعیت اردوهای تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: وقتی که تیم به طورکامل بسته شد تکلیف اردوی تیم هم مشخص می‌شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار