به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان، رحیم عبدی افزود: به دلیل موجود نبودن موتور یدکی برای این تجهیز بسیار حساس، در صورت بروز مشکل برای این موتور فعالیتهای دمونتاژ و مونتاژ، حمل و نقل آن به تعمیرگاه مرکزی، انجام تعمیرات اساسی و انجام عملیات نصب و راه اندازی آن حدود چهار روز توقف به تولید واحد گندله سازی اعمال می نمود. بنابراین تصمیم به خرید موتور یدکی برای این فن گرفته شد که با توجه به تحریم های موجود بجای خرید موتور اصلی یک موتور با همین ظرفیت بصورت سفارشی خریداری گردید که تفاوتهایی مانند وزن روتور، زمان راهاندازی، ترکیب سیم پیچی استاتور و تغییرات در سیم بندی ترانسهای جریان نسبت به موتور اصلی، نگرانیهایی برای نصب و راه اندازی آن ایجاد کرده بود ضمن اینکه نصب این موتور با رئوستای راه انداز قبلی نیز ابهاماتی به همراه داشت.
وی ادامه داد: در همین راستا با توجه به موارد فوق اقدام به تشکیل جلسات مدیریتی و کارشناسی با امور خرید و تعمیرات مرکزی، تعمیرگاه مرکزی، بازرسی فنی، واحد رولیاژ و کارشناسان واحد گندله سازی گردید در این جلسات تمام موارد فنی برای نصب و راه اندازی این موتور با فیدر و راه انداز موجود مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و برای اختلافات پارامترهای این موتور و موتور قبلی راه حل های کارشناسی ارائه گردید و نهایتاً با تهیه دستورالعمل و برنامه زمانبندی مشخص، مطابق با طول مدت زمان توقف 96 ساعته واحد گندله سازی در خردادماه 94 مراحل نصب و راهاندازی این موتور با موفقیت کامل اجرا گردید و از این پس نگرانی واحد گندله برای بروز مشکلات بر روی این موتور بر طرف گردید.
انتهای پیام/ح