جلسه كارگروه مشترك نظام پرداخت مبتنی بر عملكرد سه دانشگاه علوم پزشكی مستقر در تهران با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، قائم مقام و معاون كل این وزارتخانه و معاونین درمان ، پرستاری و روسا و معاونین سه دانشگاه علوم پزشکی تهران ، شهید بهشتی و ایران برگزار شد.

به گزارش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا،دكتر علیرضا اولیایی منش در حاشیه برگزاری تشكیل كارگروهی مشترك برای ایجاد وحدت رویه در سطح دانشگاه‌ها و بیمارستان‌های مستقر در شهر تهران را به عنوان مهم‌ترین تصمیم اخذ شده در این جلسه عنوان كرد و گفت: با تشكیل این كارگروه در ظرف چند روز آینده تصمیمات یكسان و مشتركی در سه دانشگاه علوم پزشكی مستقر در سطح تهران اخذ خواهد شد.

به گفته دكتر اولیایی منش روسای سه دانشگاه علوم پزشکی مستقر در تهران ، معاونین توسعه، درمان و مدیران اداری سه دانشگاه ، عضو این كارگروه خواهند بود و تصمیمات مشترک آنها در خصوص نظام پرداخت مبنی بر عملکرد بزودی اعلام خواهد شد .  

وی در ادامه با بیان این كه كشورهای توسعه یافته دنیا حدود یك دهه است كه به سمت نظام پرداخت مبتنی بر عملكرد حركت كرده‌اند، گفت: مهم‌ترین مشخصه پرداخت مبتنی بر عملكرد، دخیل شدن كیفیت خدمت در پرداخت به پرسنل است.

دكتر اولیایی منش در توضیح گفت: تا به حال شاخص عمده پرداخت در بیمارستان‌ها، كمیت كار بوده است و كیفیت و رضایتمندی سیستم و بیمار در پرداخت‌ها نقش كمی داشت.

وی گفت: نظام پرداخت مبتنی بر عملكرد در كشور برای اولین بار در وزارت بهداشت و در بیمارستان‌ها شروع شده است و ظرف روزهای آینده 400 بیمارستان دانشگاهی و دولتی را شامل خواهد شد.

به گفته دكتر اولیایی منش پرداخت مبتنی بر عملكرد به عنوان یك اقدام مترقی در وزارت بهداشت آغاز شده است و این وزارتخانه پیشرو در زمینه استقرار پرداخت مبتنی بر عملكرد در واحدهای زیرمجموعه خود خواهد بود. 



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار