مديرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: باشگاه ذوب آهن به هيچ وجه زير بار هزينه هاي غيرمعقول نمي رود و خط قرمزش عدم تخطي از سقف بودجه مد نظر هيات مديره است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان،‌ سعيد آذري ضمن بيان اين مطلب گفت: خوشبختانه توانستيم اكثر بازيكناني كه براي فصل جديد به آنها نياز داشتيم را در تيم حفظ كنيم و تلاش خواهيم كرد طبق سياستهاي هيات مديره و با كمك كادر فني،‌ تيمي را ببنديم كه بتواند خواسته هاي ما را در فصل آينده برآورده سازد.

آذري اضافه كرد: البته نبايد فراموش كرد كه باشگاه ذوب آهن به هيچ وجه خارج از سياستهاي هيات مديره اش هزينه نخواهد كرد و در صورتي كه كسي مبلغي را مطالبه كند كه پرداختش در توان باشگاه نباشد مجبور به عبور از نام آن فرد مي شود.

وي ادامه داد: مثلا ما در مورد كارلوس سانتوس در حالي كه به واقع دوست داشتيم اين بازيكن را در تيم خود حفظ كنيم اما به خاطر رقمي كه پرداختش براي ما غير اصولي تلقي مي شد از نام او عبور كرديم.

آذري در پايان اظهار داشت: در مورد اكبر صادقي بازيكن جديد ذوب آهن هم بايد اين موضوع را متذكر شوم كه رقمي كه ما به اين بازيكن ارزشمند پرداخت كرديم رقمي منطقي است كه در موقع خودش با انتشار ارقام قرارداد بازيكنان مي توان به آن پرداخت و باشگاههاي ديگري كه علاقه مند به خريد اين بازيكن بودند نبايد بدون اطلاع از دلايل پيوستن صادقي به ذوب آهن آن را به جنبه هاي مالي ربط دهند. در اينجا و در ارتباط با قرارداد صادقي تنها به اين موضوع بسنده مي كنم كه صحبت قرارداد ميلياردي ذوب ‌آهن با او كذب محض است.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.