بخشدار رودهن گفت: حضور همیشگی مردم در راهپیمایی روز قدس با شعارهای کوبنده‌ مسلمین جهان را شاد و دشمنان را مایوس می‌کند و بیم و وحشت را در خیمه دشمنان می اندازد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از رودهن، رضا طاهرخانی راهپیمایی روز قدس را میراث گرانبهای بنیانگذار انقلاب اسلامی عنوان کرد و این روز را روز تقویت امید و نوید آزادی قدس و فلسطین و گسترش انزجار عمومی از اسراییل و همدردی جهانیان با مردم فلسطین دانست.

وی اظهار داشت: روز قدس، روز نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در موضوع قدس و فلسطین است که باید کوشش کرد تا رویکردها و راهبردهای امام خمینی(ره) و مقام ‌معظم رهبری در خصوص موضوع قدس در برنامه‌‌ها برجسته شود.

بخشدار رودهن با بیان اینکه مراسم راهپیمایی روز قدس موجب وحشت رژیم‌های استکباری به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی خواهد شدافزود: امروز باید نسل جوان انقلاب اسلامی ایران تشویق و ترغیب شود و حضور جوانان را در این عرصه های بزرگ داشته باشیم.

طاهرخانی در خصوص مسیر راهپیمایی روز قدس در رودهن گفت:با توجه با برگزاری نماز جمعه مستقل در رودهن مسیر راهپیمایی روز قدس امسال، راس ساعت 11:30از میدان سپاه واقع در خیابان پاسداران آغاز و به مصلی نماز جمعه - مسجد حضرت علی بن ابیطالب (ع) ختم خواهد شد.

شابان ذکر است راهپیمایی روز جهانی قدس هر ساله در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در سراسر ایران و کشورهای اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.