بخشدار رودهن با بیان اینکه همه مسئولان و مردم با دید باز به شرکت تعاونی دهیاری ها نگاه کنند گفت: تشکیل شرکت تعاونی دهیاری ها گام بسیار مثبتی برای اشتغال زایی و توسعه روستایی است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، رضا طاهر خانی با بیان اینکه این شرکت با ارائه راهکارها و فرصتهای جدید سرمایه گذاری می توانند در جهت توسعه بیش از پیش روستاها گام بردارد افزود: درآمد زایی، خود کفایی و کاهش هزینه های اجرایی و افزایش کیفیت فنی پروژه ها و همچنین مشارکت دهیاریها در بخش عمرانی و خدماتی از اهداف شرکت تعاونی دهیاری ها است .

طاهرخانی گفت: روستاهای بخش رودهن پتانسیل های بسیار خوبی در زمینه توسعه فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در اختیار دارند که با تشکیل شرکت های تعاونی دهیاری می توانند این ظرفیت ها را عملیاتی کنند.

بخشدار رودهن گفت: تعاونی در روستاها سابقه 20 ساله دارد و بیشتر جنبه دولتی داشت ولی در سه سال اخیر با ابتکار وزارت کشور و انعقاد قرارداد با وزارت خانه های رفا و کار و امور اجتماعی شرکت تعاونی دهیاری ها در سطح بخش های واجد شرایط راه اندازی شد.

وی در خصوص شرکت تعاونی دهیاری های بخش رودهن گفت: این شرکت طی یک سال گذشته به موفقیت های چشمگیری دست یافته که می توان به ایجاد و راه اندازی پارکبان در سطح شهر رودهن اشاره کرد که موجب روان سازی ترافیک و قانونمند کردن پارک خودروها اشاره کرد.

بخشدار رودهن اظهار داشت: عملکرد خوب و مثبت شرکت تعاونی دهیاران بخش رودهن موجب شد تا شهرهای همجوار از جمله دماوند و بومهن جهت انجام چند پروژه از جمله ایجاد پارکبان در شهرهای فوق در خواست همکاری کنند.

طاهرخانی در پایان با بیان اینکه شرکت تعاونی دهیاری های بخش رودهن سرآمدمد شرکت ها در سطح استان تهران است گفت: امیدواریم بزودی شاهد رشد و شکوفایی شرکت تعاونی ها دهیاری های بخش رودهن در کشور باشیم.

انتهای پیام/س  


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.