مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان ازحضور قاریان ‌بین‌المللی در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از همدان، حجت الاسلام رضا حاجی زین العابدینی در درستاد برگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان گفت: طرح بزرگ کشوری ضیافت الهی، محافل قرآنی با حضور قاری ممتاز بین المللی علی محمود الشمیس از کشور مصر، حمید شاکرنژاد از ایران و سید محمد صادق حسینی در سطح شکوفه‌ها در محافل قرآنی همدان حضور می‌یابند.

وی افزود: محفل انس با قرآن در امامزاده عبدالله همدان در روز 14 تیر از شاخص ترین محافل استان همدان در ماه مبارک رمضان است که استاد حمید شاکرنژاد قاری بین المللی کشورمان نیز در این محفل حضور دارد و در این شب گروه تواشیح سید الاحرار برنامه دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه  قاری ممتاز مصری، محمود الشمیس در روز یکشنبه 14 تیر ماه جاری وارد همدان می‌شود عنوان کرد: نخستین محفل همان روز راس ساعت 12 در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود و دو محفل دیگر در این روز در ساعت 13:30 در سپاه و ساعت 21 در امامزاده عبدالله همدان برپا می‌شود.

زین العابدینی با تأکید بر اینکه ماه رمضان فرصت مناسبی برای توجه به قرآن و آموزه‌های اسلامی و قرآنی است، گفت: قاری مصری در روز سه شنبه 16 تیرماه ساعت 12 در مسجد جامع لالجین، ساعت 20 در شاهزاده محمد(ع) نهاوند و ساعت 23 در امامزاده عبد الله(ع) ملایر حضور می‌یابد.

مدیرکل اوقاف همدان با اشاره به برنامه‌ریزی برای آخرین روز حضور قاری مصری در همدان عنوان کرد: ساعت 12 در مسجد جامع شهرستان رزن، ساعت 20 در محل مسجد جامع کبودر آهنگ و ساعت 23 در مصلی شهر فامنین محافل نورانی قرائت قران برگزار می‌شود. 

وی در خصوص برگزاری برنامه های نشاط معنوی در بقاع متبرکه گفت: کلاس های قرآنی، اخلاقی و مشاوره در 26 بقاع متبرکه با هدف آشنایی با فرهنگ ساده زیستی ، بهره گیری از سخنان رهبری و مشارکت خیرین در اطعام نیازمندان را نام برد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: همدان ، قرآن ، انس ، محفل ، قاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.