دولت در 24 ساعت گذشته رویدادهایی را پشت سر گذاشته که در زیر می‎خوانید.

خلاصه اخبار حوزه دولت در 24 ساعت گذشتهبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حوزه دولت در بیست و چهار ساعت گذشته اخبار و رویدادهایی را پشت سر گذاشت که بخشی از آن را در زیر می‌خوانید.


"محمدرضا صادق" مشاور رسانه‌ای رييس جمهور به‌دليل عارضه قلبی در بيمارستان بستری شد.


رحمانی فضلی در صفحه اینستاگرام خود از تشکیل کارگروه پیگیری موضوع تخلف پدیده شاندیز و صیانت از حقوق مردم و بیت المال خبر داد.


معاون حقوقي رئيس جمهور گفت: آنچه امروزه از قوای قضائیه انتظار می رود، علاوه بر حل و فصل دعاوی عادی مردم، مشارکت در فرآیندهای پیچیده ارتقای جامعه و حرکت به سوی حکمرانی مطلوب است. آنچه در این راستا از قوای قضائیه در قرن بیست و یکم انتظار می رود، کمک به شفافیت دولت و مبارزه با فسادهای مالی و اداری به عنوان یکی از موانع اصلی برای شکل گیری حکمرانی خوب در یک کشور است.

*روحانی در ضیافت افطار با خادمان قرآن و ذاکرین اهل بیت (ع): برای حفظ نظام راهی جز اتصال واقعی به قرآن و اهل بیت(ع) نداریم/ کشتن مسلمانان در مسجد به نام اسلام و قرآن،سوءاستفاده از دین و بزرگترین ظلم است

رییس جمهور با بیان اینکه بی تردید پیروزی انقلاب اسلامی در سایه اتصال به قرآن و اهل بیت (ع) بود، اظهار داشت: امروز هم برای حفظ نظام و تداوم آن و دستیابی به اهداف متعالی انقلاب، راهی جز اتصال واقعی به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت نداریم.


رییس جمهور در جلسه هیئت دولت از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دلیل اعتماد مجدد به وزیر آموزش و پرورش تشکر کرد.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار