امیدوارم جراحان اجازه دهند که فیلم‌های سینمایی ما در سینمای ایران به همان شکلی که متولد شدند برای مخاطب به نمایش دربیاید.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ شامگاه گذشته مراسم اکران خصوصی فیلم «از رئیس جمهور پاداش نگیرید» به کارگردانی کمال تبریزی در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

خوشحالیم که فیلم ما بعد از 7 سال اکران شد/ اميدوارم مسئولان دست به جراحی نزنند

قبل از شروع فیلم، کمال تبریزی صحبت‌های کوتاهی را در خصوص چگونگی اکران شدن این فیلم بعد از 7 سال را انجام داد و گفت: در ابتدا باید از احمد آقالو که شخصیتی نازنین و مهربان بود یاد کنیم چرا که در ساخت این اثر موقعیت‌های خوبی با وی داشتیم که در خاطر ما می‌ماند. امیدوارم که روحش بعد از آن همه مدتی که الآن این فیلم نمایش داده می‌شود متوجه این جمع باشد و مثل ما که لذت می‌بریم و خوشحالیم که فیلممان بعد از 7 سال به نمایش در می‌آید آقالو هم همین حال را در دنیای دیگر داشته باشد.

خوشحالیم که فیلم ما بعد از 7 سال اکران شد/ اميدوارم مسئولان دست به جراحی نزنند

وی ادامه داد: می‌خواهم بگویم که البته این حس من است و ممکن است شما با حس من همراه باشید یا برخی از شماها قبول نداشته باشید. ما دست‌اندرکاران این فیلم خوشحالیم که بعد از مدت 7 سال توانستیم دوستانی را که در وزارت ارشاد هستند قانع کنیم که این فیلم می‌تواند به نمایش درآید.

تبریزی تصریح کرد: من معتقدم که روزهای خوبی در پیش است به جهت اینکه زحمت خیلی زیاد افرادی که در این فیلم همکاری می‌کردند و دیده می‌شود و من شاهد آن هستم. چون فیلم بسیار دشواری بود زیرا مسئولان هر دو کشور ایران و عربستان بودند که با کار ما مخالفت می‌کردند و ما باید به نحوی علی‌رغم اینکه موانعی وجود دارد تلاش کنیم و فیلممان را بسازیم.

خوشحالیم که فیلم ما بعد از 7 سال اکران شد/ اميدوارم مسئولان دست به جراحی نزنند

تبريزي ادامه داد:اين روزها اتفاقی افتاده كه وقتي شما پيش دكتر می‌رويد و معاينه می‌شويد بعد از آن احساس می‌كنيد كه قبلا سالم تر بوديد. فيلم ما هم شبيه همين است. اين اثر بعد ٧ سال قرنطينه جراحان و متخصصان در ارشاد تصميم گرفتند كه كار ما را جراحی كنند.

وي تاكيد كرد: انگار بچه‌ای كه ما متولد كرديم بيماري دارد و آنها فكر می‌كنند كه نبايد با ديگران ارتباط برقرار كند. چرا كه ممكن است بيماريش سرايت كند. اما اين فيلم از همان تولد انرژی زيادی داشت و قصدش اين بود كه سلامتی به جامعه بياورد. اما مورد جراحی‌های مختلفی قرار گرفت. اما دست به قلب بچه ما نزدند و قلبش سالم است. 

کارگردان فیلم «از رئیس جمهور پاداش نگیرید» تصریح کرد: متأسفانه این اتفاق افتاد و جراحی‌های متعددی روی آن صورت گرفت اما در کنارش یک اتفاق خوب افتاد و این بود که خوشبختانه به قلب بچه ما دست نزدند. یعنی الآن قلب بچه ما سالم است و شما می‌توانید مثل قبل با قلبش ارتباط برقرار کنید. امیدوارم که شما بعد از دیدن فیلم یک رابطه عاطفی با آن چیزی که قرار بود ما به مخاطب بگوییم برقرار کنید و از آن لذت ببرید.

خوشحالیم که فیلم ما بعد از 7 سال اکران شد/ اميدوارم مسئولان دست به جراحی نزنند

تبریزی در پایان گفت: آرزوی دیگر من این است که امیدوارم جراحانی که در نقاط مختلف کشور ما وجود دارند به این نتیجه برسند که از این به بعد دست به جراحی نزده و اجازه بدهند که فیلم‌های سینمایی ما و همکارانمان و همه کسانی که در سینمای ایران کار می‌کنند به همان شکلی که متولد شدند برای مخاطب به نمایش دربیاید و هیچ جراحی روی آن صورت نگیرد.

در ادامه در حین نمایش فیلم واکنش‌های زیادی از مخاطبان مثل کف زدن، خندیدن و تحسین کمال تبریزی به گوش می‌رسد که نشان دهنده راضی بودن اکثریت از محتوای فیلم بود.

گفتنی است این مراسم با استقبال خوبی همراه بود و سینماگرانی چون کمال تبریزی، رخشان بنی‌اعتماد، مجتبی راعی، بهمن زرین‌پور، نازنین بیاتی، محمد غفاری حضور داشتند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار