تهران شهر بزرگی است که برای ارتقای سطح کیفی زندگی در آن شهرداری های مناطق در گوشه و کنار آن طرح های مختلفی را اجرا می کنند، در این گزارش می توانید تمامی اخبار مربوط به این اقدامات را بخوانید.

ساماندهی خطوط حمل و نقل عمومی درغرب تهران

ولی نجاتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 در گفت‌و‌گو با حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: همزمان با اجرای برنامه‌های زیر ساختی جهت اجرای طرح خط سفید ساماندهی ایستگاههای حمل و نقل عمومی در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس غرب تهران افزود: به منظور ساماندهی و ارتقای کیفی سرویس و خدمات رسانی به شهروندان و تشویق آن‌ها با استفاده از حمل و نقل عمومی ایستگاه‌های اتوبوس تجهیز می‌شوند.

نجاتی در پایان گفت: با هدف تسهیل در دسترسی مسافران و جلوگیری از ازدحام‌های منجر به اختلال در حرکت صحیح خودروها و ساماندهی خطوط حمل‌و نقل عمومی در دستور کار قرار گرفت.



اجرای طرح سلامت در ضیافت در منطقه 13


غلامحسین ادب رئیس اداره سلامت منطقه 13 در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: طرح سلامت در ضیافت باهدف حفظ، احیاء و تقویت مساجد و استفاده از ظرفیت بالای مساجد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این طر ح خدمات مشاروه روانشناسی، تغذیه و طب اسلامی، مشاوره پزشکی، برگزاری مسابقات سلامت، تست فشار خون و توزیع اقلام پزشکی در مساجد به شهروندان ارائه می‌شود.

ادب در پایان گفت: همچنین سخنرانی‌های مذهبی به همراه فعالیت‌های آموزشی برای کودکان و نقش آموزه‌های دینی در ارتقای سلامت شهروندان از برنامه‌های دیگر اداره سلامت این منطقه در ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار