مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان اعلام كرد: ارتباط مستقیم بین سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان و شهروندان برقرار است و موارد مطرح شده توسط شهروندان از سوی سازمان پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان، حسن سقايي با اشاره به فعالیت واحد بازرسی سازمان تا کسیرانی شهرداری اصفهان گفت: در برخی موارد شهروندان از نحوه خدمت رسانی تاکسیرانان شکایت دارند و آنها باید بدانند ارتباط مستقیم بین سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان و شهروندان برقرار است و موارد مطرح شده توسط شهروندان از سوی سازمان پیگیری می شود

وي اضافه كرد: تلفن گویای سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان در اختیار شهروندان قرار دارد و شهروندان می توانند مشکلات موجود را طرح کنند و سامانه پیامک سازمان نیز از دیگر راه های ارتباطی شهروندان با سازمان تاکسیرانی است. تلفن گویای سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان35688100وسامانه پیامک 2000261 است.  

انتهای پیام/ز
برچسب ها: تلفن ، گویا ، تاکسیرانی ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
لطفا برای خط شهرک ولیعصر به فلاح تاکسی خطی بزارید بخدا چند سالی هست که مردم تقاضا کردن ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
م.ب
۲۲:۴۸ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
لطفا برای فاصله بین ایستگاه مترو کاوه و چهارراه آل محمد و بالعکس خط تاکسی در نظر بگیرید. اوتوبوسها بسیار با تاخیر تردد میکنند و مردم دچار تاخیر و سردرگمی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
حسین شفیعیون
۲۰:۲۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
در تاریخ ۱۷فروردین ساعت ۹ونیم شب سوار تاکسی خط دروازه شیراز بهارستان سوار شدم و در میان راه که راه حق باشه پیدا شدم. کرایه نفری ۷هزار تومن میشه وقتی ۴نفر سوار کنند و من ۷تومن دادم و بعد آقای راننده گفت ۸تومن میشه و گفتم چرا گفت چون شبه و تازه منت گذاشت که ۹درصد براتون هم اضافه نکردم . لطفا یه بررسی و نظارتی در شبها برای این خط داشته باشید از ۹ شب به بعد نرخ دست رانندگان می افته و هر چقدر بخوان میگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
کوثر عابدینی
۲۰:۲۶ ۰۹ فروردين ۱۴۰۱
سلام چند لحظه پیش تاکسی سوار شدیم و هرچی به راننده گفتیم کرایه چقدر میشه جواب ندادند و ما نفری ۲۰۰۰ تومان دادیم برای تقریباً یک کورس هم کمتر یک گاری دستی داشتیم گفتیم کرایه چقدر اضافه بدهیم چیزی نگفت وقتی پیاده شدیم پول ها را ریز ریز کرد و از پنجره به بیرون پرتاب کرد لطفاً در آموزش معاشرت کلاسی بگذارید در صورتی که همین مسیر را به علت کوتاه بودن گاهی کرایه هم نمی گیرند .