شهردار پردیس از ایجاد پایانه حمل و نقل دراین شهر و فراخوان برای همکاری شرکت های خصوصی در خصوص مشکلات حمل و نقل پردیس خبر داد.

به گزارش   گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از رودهن، محمد لاله درخصوص اینکه شهرداری باید سازمان اتوبوس رانی و سهمیه های اتوبوسی که وزارت کشور به سایر شهرداری ها می دهد برخوردار باشد گفت: با توجه به اینکه این امکانات نبوده وباتوجه به رشد جمعیت پردیس که از سال 90 که جمعیتی بالغ بر 56هزار نفر داشته تا امروز که به 120هزاز نفر رسیده ، شهرداری با بخش خصوصی کار کرده تا بتواند جوابگوی شهروندان ساکن شهر پردیس باشد.

وی ضمن تاکید بر اینکه پردیس باید یک پایانه شهری داشته باشد گفت: متاسفانه در ساختار طراحی این شهر پایانه ای طراحی نشده و سعی ما بر این است تا باهمکاری سازمان های مربوطه پایانه هایی را ایجاد کنیم .

وی درباره ی فراخوان برای همکاری شرکت های خصوصی گفت: در این خصوص فراخوانی برای همکاری شرکت ها وهمچنین بهبود حمل و نقل عمومی به خصوص در حوزه اتوبوس رانی زده ایم که 11 تیرماه نتیجه آن معلوم می شود که امیدواریم این امر بهبود پیدا کند.

لاله در خاتمه گفت: در حال حاضر 25 دستگاه اتوبوس، 50 دستگاه مینی بوس و 220 تاکسی در حال خدمت رسانی به مردم است که امید وتلاش ما بر این است که به زودی مشکلات بوجو آمده در زمینه حمل و نقل را برطرف کنیم تا شهروندان پردیس در آسایش باشند.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.