استاندار اصفهان با حضور در آیین سفره های بهشتی روزه خود را در کنار ایتام زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی افطار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان، رسول زرگرپور با حضور در آیین سفره های بهشتی ‏ در جمع مددجویان و حامیان نیکوکار ایتام گفت: کمیته امداد دارای سه ویژگی مهم است که این ویژگی‌ها شامل مزین شدن به نام مبارک حضرت امام (ره)، تأسیس به فرمان ایشان و اختصاص داشتن به قشر محروم جامعه می‌باشد.

وی با بیان این که خصوصیات فوق ، وجه تمایز این نهاد با سایر سازمان ها است،افزود: سال گذشته بیشترین اشتغال استان توسط کمیته امداد ایجاد شد و این در حالی است که سایر دستگاه‌ها با داشتن اعتبارات زیاد و امکانات ویژه نتوانستند این تعداد اشتغال ایجاد کنند.

استاندار اصفهان با تاکید به اینکه از خدمت به شما مددجویان افتخار می‌کنیم تصریح کرد: در شب‌های ماه رمضان جلسات مختلفی برای افطاری دعوت می‌کنند که بنده ترجیح می‌دهم افطاری را در جمع مددجویان کمیته امداد و بهزیستی باشم.

وی با بیان اینکه مجموعه کمیته امداد مفتخر به وجود زنان سرپرست خانواری است که نقش مادر و پدر را بازی می‌کنند گفت: باید بر دست این مادران که تربیت فرزندان خود را به خوبی انجام می‌دهند، بوسه زد.

استاندار اصفهان به وجود 700 خیریه در استان اصفهان اشاره و خاطرنشان ساخت: همواره کمک خیران در کنار کمک‌های کمیته امداد بسیار مورد توجه بوده است و یکی از افتخارات کمیته امداد وجود مجموعه بزرگ خیران در اصفهان است.


انتهای پیام/گ



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.