مدیر کمیته امداد امام خمینی بیجار ازاطعام 10 هزار نفر از مددجویان بیجار زیرپوشش این نهاد در ماه مبارک رمضان در قالب غذای گرم و جیره خشک در سطح روستاهای بیجار خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، مجید خدابخشی گفت: کمیته امداد همه‌ساله در ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوعی برای فراهم‌سازی بستر خدمت بیش از پیش خیرین به مددجویان را فراهم می‌کند.

وی افزود: طرح اطعام به نیازمندان، طرح مفتاح‌الجنه پرداخت سرانه 100 هزار تومان، طرح محسنین با تکفل هزینه معیشتی ایتام و اکرام ایتام از برنامه‌ها و طرح‌های کمیته امداد در راستای خدمت‌رسانی و امداد به مددجویان است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی بیجار اجرای طرح رحمت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، تهیه جهیزیه نوعروسان، طرح رضوان و دیگر طرح‌های این نهاد در طول سال به ویژه ماه رمضان زمینه را برای کمک خیرین مهیا ساخته است.

خدابخشی با اشاره به خدمات شبکه‌های نیکوکاری مردمی در محلات، گفت: استفاده از ظرفیت و توان خیران، مشارکت بر مبنای نیازهای مردمی، توسعه مشارکت اجتماعی، توسعه اعتماد و ظرفیت‌های مشارکت‌محور از جمله کارهای مدنظر در شبکه‌های کمیته امداد است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.