مدیر اسبق تیم‌های ملی کاراته گفت: مشکل کاراته در عدالت و مدیریت است.

محمود آرین خو  پیشکسوت کاراته و مدیر فنی اسبق تیم‌های کلی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص اتفاقات اخیر که در تیم ملی کاراته رخ داده بیان داشت: من مشکل کاراته را در عدالت و مدیریت‌اش می‌بینم. 
 
وی ادامه داد: اگر اساس و پایه  انجام کارها بر عدالت باشد، به طور حتم شاهد مشکلات این گونه نخواهیم بود. 
 
مدیر اسبق تیم‌های ملی تصریح داشت: متاسفانه در کاراته مشکل مدیریتی وجود دارد من به شخص کار ندارم ضمن این که یادآوری می‌کنم همان گونه گفته‌ام علیرضا سمندر فقط ماشین امضاء است و تا آشوری و شاه محمدی در فدراسیون کاراته هستند  باید شاهد مشکلات این چنینی باشیم. 
 
وی در خصوص دعوت مجدد سه تن از ملی پوشان در اردوی تیم ملی و اخراج آنها بیان داشت: باید دید که واقعیت امر  چیست؟! 
 
چرا که این بچه‌ها، آرزویشان پوشیدن  تیم ملی است و به طور حتم بیمار نیستند که شرایط خود را به خطر بیاندازد، مطمئنا دلیلی برای انجام این کار داشته‌اند. 
 
وی خاطر نشان شد: اگر اعتراض این چند تن بی‌مورد بوده و رفتنشان از تیم ملی بدون دلیل بوده است احدی نباید اجازه می‌داد که مجدد وارد تیم ملی شوند! بنابراین واقعیت چیز دیگری است که باید بررسی شود. 
 
آرین خو با ابراز تاسف بیان داشت: متاسفانه در فدراسیون کاراته نهایت بی‌عدالتی وجود دارد آرزو می‌کنم که کاراته در راه فلسفه خود، یعنی در جهت معنوی خودش قدم بردارد که این بزرگترین دستاورد این رشته ورزشی است. 

 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار