یازدهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی ( کاپ ارومیه ) از دوشنبه 26 مرداد ماه به مدت پنج روز در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار مي شود.

برترین های کاراته جهان در اروميه گرد هم مي آيند به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد سليمی رئيس هيات كاراته آذربايجان غربي در همين ارتباط گفت: يازدهمين دوره مسابقات بین المللی جام وحدت ودوستی(کاپ ارومیه) در بخش مردان و در سه رده سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد .
 
وي افزود: اين رقابتها به همت استاندار و مدیرکل ورزش وجوانان استان آذربايجان غربي و با نظارت و همکاری فدراسیون کاراته همراه با جوایز نقدی(30 هزار دلاري) خواهد بود .
 
سليمي گفت: کمیته برگزار کننده این مسابقات در آستانه برگزاری این رقابت ها از کل کشور های جهان برای حضور در این رویداد بین المللی دعوت به عمل آورده و بولتن نفیسی هم در 20 صفحه حاوی اطلاعات مرتبط با شرایط مسابقات تدارک دیده شده است .
 
رئيس هيات كاراته آذربايجان غربی با اشاره به حضور قطعی تیم های ملی کاراته کشورهای فرانسه، ترکیه، آذربایجان و مالزی در این رقابت ها تصريح كرد: از رییس فدراسیون جهانی کاراته و چندین شخصیت آسیایی و جهانی وچهار نفر از کنسول داوری کاراته جهان نیز برای حضور در این مسابقات بین المللی دعوت گردیده است .
 
سليمي گفت: ثبت نام برای این دوره از رقابتها علاوه بر اعلام آمادگی کشور ها از طریق سایت بین المللی "اسپورت دیتا " نیز انجام می شود .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار