مجموعه کتاب‌های «پنج دقیقه با بهشتیان» به قلم گروهی از نویسندگان حوزه‌ی ادبیات دفاع مقدس در آینده‌ی نزدیک منتشر می‌شود.

جان‌مراد احمدی، مدیر مسئول انتشارات «دارخوین» در خصوص آنچه که در روزهای پس از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درصدر فعالیت‌های خود قرار داده به خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران گفت: «انتشارات دارخوین» ناشر تخصصی کتاب‌های دفاع مقدس بوده و اخیراً هم با رویکردی به کتاب‌های قرآنی فعالیت می‌کند.

وی افزود: ما در روزهای پس از اتمام نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به جمع‌بندی پرداختیم و هم‌اکنون نیز در حال تدوین کتاب‌های کوچک جیبی «پنج دقیقه با بهشتیان» و ارائه این مجموعه‌ی 52 جلدی به بازار کتاب هستیم.

مدیر مسئول انتشارات «دارخوین» اظهار داشت: برخی از جلدهای مجموعه کتاب‌های «پنج دقیقه با بهشتیان» قبل از این در بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به مخاطبان ارائه شده بود.

احمدی ادامه داد: آثار به نگارش درآمده‌ی در قالب مجموعه کتاب‌های «پنج دقیقه با بهشتیان» به قلم الهه حاجی‌ حسینی، طیبه کیانی، لیلا عطایی، فاطمه اسدی، پروین احمدی، فاطمه احمدی و مهدی داوری وارد بازار کتاب می‌شوند.

وی تصریح کرد: از آثار دیگر میِ‌توان به مجموعه کتاب‌های 12 جلدی «مدافعان حرم» اشاره کرد.

مدیر مسئول انتشارات «دارخوین» افزود: این مجموعه کتاب مختص به شهدای سوریه و عراق بوده هم‌اکنون در حال صفحه آرایی و جمع‌آروی مطالب است.

احمدی گفت: مجموعه کتاب‌های «مدافعان حرم» با قلم مهرالسادات معرک‌نژاد، الهه حاج حسینی، لیلا کریمیان، هاجر کرمانی و عطیه حلوایی اشاره کرد.

وی ادامه داد: «یک تیر و چهارده نشان» عنوان یکی از کتاب‌های مجموعه‌ی «مدافعان حرم بوده» که به زندگی شهید شیروانی پرداخته و هم‌اکنون در دسترس مخاطبانش قرار گرفته است.

مدیر مسئول انتشارات «دارخوین» اظهار داشت: کتاب «زندگی به رنگ خدا» نیز با قلم فاطمه علیپور درآینده‌ی نزدیک منتشر می‌شود.

احمدی افزود: این کتاب در رابطه با شهدای شهرستان «ده آقان» نوشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه‌ی 10 جلدی از کتاب‌های کوچک جیبی «5 دقیقه با بهشتیان» به صورت ویژه به شهرستان‌ها اختصاص یافته است.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار