قم؛

انتخاب حمیدرضا طیب‌طاهری به عنوان داور مسابقات فوتسال قم

داور مطرح فوتسال استان قم با تصمیم کمیته داوران این هفته جدال دو مدعی قهرمانی مسابقات فوتسال باشگاه‌های کشور را قضاوت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران قم؛ فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشوردر حدود 10 روز دیگر با حضور چهره های مطرح در فوتسال  درترکیب 14 تیم لیگ برتر برگزار میشود.

این در حالی است که تعداد زیادی از شهروندان قمی بویژه جوانان و نوجوانان اوقات فراغت خود را با تماشای رقابتهای فوتسال سپری می کنند. 

توجه ویژه فوتسال‌دوستان قمی به مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور موجب شده تا این بازی از حساسیت بیشتری مخصوصا در داوری برخوردار باشدو داوران فوتسال قم نیز در این سطح از بازی‌ها قضاوت کنند.

دیدارهای هفته سوم از دور برگشت مرحله گروهی بازی‌های فصل جاری لیگ دسته دوم فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور روز جمعه هفته جاری در حالی با انجام 12 مسابقه در گروه‌های چهارگانه پیگیری می‌شود که حمیدرضا طیب‌طاهری داور مطرح فوتسال قم یکی از بازی‌های مهم را قضاوت می‌کند.

حمیدرضا طیب‌طاهری متولد بیستم مرداد ماه سال 1360 است و فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه داوری از سال 1379 و با دریافت مدرک درجه 3 آغاز کرده، ضمن اینکه طیب‌طاهری در سال 1389 موفق به دریافت درجه ملی داوری شد.

از تیم های مطرح در این لیگ می توان به آرش نوین‌ایرانیان و آتلیه‌طهران به عنوان نمایندگان فوتسال استان قم اشاره کرد.


انتهای پیام/گ
برچسب ها: قم ، انتخاب ، داور ، مسابقات ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.