همايش اتومبيل‌رانی خانوادگی جانبازان در قم برگزار شد.

همایش اتوموبیل رانی خانوادگی جانبازان در قمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ همايش اتومبيلراني خانوادگي جانبازان و معلولان به مناسب عيد غدير در مسافتي به طول ۷۰ کيلومتر به منظور شناسايي بر‌ترين اتومبيل رانان جانباز براي حضور در مسابقات قهرماني کشوردر قم برگزار شد. 

در این همایش اتومبيل رانان جانباز و معلول در قالب 50 خودرو در 4 کلاس در 12ایستگاه با هم به رقابت پرداختند و تيم‌هاي داوري اين مسابقه با استقرار در ايستگاه‌هاي 12 گانه و نيز به طور نامحسوس در حاشيه مسير، عملکرد اتومبيل رانان را مورد ارزيابي قرار دادند . 

اين همايش اتومبيل راني از مرکز جامع توانبخشي در مرکز شهر قم آغاز و در دهکده گردشگري دستجرد در فاصله 70 کيلومتري قم به پایان رسيد. 

در اين مسابقات عبورنفرات برترازخط پايان ملاک نبود بلکه حرکت بر اساس مسير نقشه خواني شده و رسيدن در زمان مناسب به ايستگاه‌ها و نيز رعايت اصول و قوانين راهنمايي و رانندگي در امتياز نهايي ملاک بوده است . 

نفرات بر‌تر اين مسابقات در کلاس‌هاي 4 گانه اواخر آبان امسال در مسابقات قهرماني کشور در رامسر شرکت می کنند و اين مسابقات با همکاري بنياد شهيد، هلال احمر، استانداري قم، اداره کل ورزش و جوانان و بخشداري سلفچگان برگزار شد. 


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.