وضعیت نامشخص دروازه تراکتورسازی و مذاکرات بی نتیجه با علیرضا بیرانوند، محسن فروزان ،رحمان احمدی و محمد رضا اخباری موجی از نا امیدی را در بین مسئولان و هواداران این تیم بوجود آورده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نظر می رسد رحمان احمدی پیشنهاد تراکتورسازی را به شدت جدی گرفته است و با پولی که این تیم به او می دهد تمایل ندارد با سپاهانی ها همکاری کند.

گویا در این بین شرط انتخاب دروازه بان دوم از سوی همه گزینه های طرف مذاکره تراکتوری ها مطرح شده است و همین موضوع تراکتورسازان را در تنگنا قرار داده است. پیش از این مهدی رحمتی اصلی ترین گزینه تراکتوری ها مذاکراتی جدی با تراکتوری ها داشت ولی حضور مظلومی در استقلال و هموار شدن راه برای او اجازه نداد مذاکرات عباسی با این دروازه بان به نتیجه برسد.

علیرضا بیرانوند برای این که شرایط مشمولیت خدمت سربازیش مطمئن شود راهی دانشگاه مربوطه شد. اما او هم شرط و شروطی داشت که البته با توجه به جایگاهش هنوز مورد تایید تبریزی ها قرار نگرفت.

رحمان احمدی وقتی دید گزینه سپاهان نیست راهی تبریز شد ولی به گوشمان رسانده اند او هم برای همکاری با تراکتور همچون دو گزینه قبلی شرط کرده است که باید دروازه بان دوم تیم را خودش انتخاب کند.

گویا حضور احتمالی  محمدرضا اخباری جوان در لیست این تیم برای تراکتورسازان دردسر ساز شده است. گویا دروازه بانان به ظاهر ملی پوش و با تجربه ما به خودشان اعتماد ندارند و از اخباری جوان می ترسند. با این حال شرط هر سه دروازه بان اسمی مد نظر تراکتوری ها این بود که گلر دوم را خودشان انتخاب کنند و قطعا آن گلر دوم از نظر آنها اخباری نباید باشد.

با این حال برای تراکتور که بازهم آسیا را جدی گرفته است اخباری جوان کافی نیست اما لازم است. ایوب ذوالفقاری در این مورد گفت: نمیدانم بلاخره تکلیف چیست. من هم اطلاعی از تصمیم مدیران ندارم. بیرانوند و اخباری گزینه ما هستند ولی در مورد احمدی در جریان ریز فعالیت ها نیستم.

به این ترتیب باید منتظر بود و دید بالاخره مسئولان تراکتور که حالا تحت فشار تونی هم هستند چه برنامه ای برای دروازه تیمشان دارند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار