تیم سپاهان در راستای برنامه های حسین فرکی این با ر پادوانی ر به خدمت گرفت ولی رایزنی ها برای ادامه برنامه های این تیم هنوز ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم سپاهان که در حال رایزنی با بازیکنان فصل قبل خود است بر خلاف انتظار هنوز نتوانسته است نظر مساعد برخی از آنها را جلب کند.

لوسيانو پريرا كه با دريافت اجازه از كادر فني چند روزي بيشتر از ساير بازيكنان سپاهان مرخصی داشت به اصفهان برگشت و به زودی به تمرینات این تیم ملحق می شود.

از سوی دیگر رحمان احمدي و احسان حاج صفي همچنان در تمرینات غایب هستند. البته سپاهانی ها به ادامه همکاری با احمدی امیدوارند ولی به نظر می رسد این دورازه بان در تبریز در حال مذاکره با تراکتوری ها است. از طرف دیگر نیز حاج صفی نیز 20 درصد از فصل قبل طلبکار است و در نظر دارد ایتدا تسویه حساب کند و سپس قرارداد جدید امضا ‌کند. سپاهانی ها در مورد این بازیکن مطمئن هستند که اگر در ایران بماند در هیچ تیم دیگری غیر از سپاهان بازی نخواهد کرد.

در خصوص یعقوب کریمی هم بد نیست بدانید وی برسر مسائل مالی با باشگاه استقلال به توافق نرسید. کریمی یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارد و احتمالا فصل بعد به این باشگاه برمی گردد. قرار است سپاهانی ها در جلسه هیات مدیره درباره این بازیکن تصمیم گیری کنند و به استقلالی ها پاسخ دهند.

محمدحسين مرادمند، مدافع تيم سپاهان اصفهان نیز مایل است از این تیم جدا شود چرا که فضا را برای حضور در ترکیب این تیم مساعد نمی بیند. البته وی  يک سال ديگر با سپاهان قرارداد دارد تنها مشکل او با باشگاه، موضوع رضايتنامه‌ است و باشگاه به خاطر مبلغ قرارداد و مسائل مالي، هنوز رضايتنامه او را صادر نکرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار