جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان از اجراي مرحله ديگري از طرح پاكسازي نقاط آلوده به مواد مخدر با آغار هفته مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت : 250 كيلو انواع مواد مخدر در سه ماهه اول امسال در سطح استان كشف شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان؛ جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان گفت : طرح پاكسازي نقاط آلوده و مبارزه با خرده فروشان مواد افيوني همزمان با آغاز هفته مبارزه با مواد مخدر ، توسط پليس مبارزه با مواد مخدر و ديگر يگان هاي عملياتي به اجرا در آمد.

جعفري افزود: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر ماموران انتظامي در شهرستان زنجان پس از شناسايي خرده فروشان مواد افيوني و پاتوق هاي آنان و معتادان شناسنامه دار تابلو ، در اقدامي غافلگيرانه وارد عمل شدند و ضمن دستگيري 60 خرده فروش و معتاد تابلو، با هماهنگي هاي صورت گرفته به صورت رايگان به مراكز بازپروري معرفي كردند.

وی با اشاره به تداوم اجراي طرح جمع آموري معتادان تابلو و پرخطر ادامه داد: امسال طرح هاي مختلفي در زمينه مبارزه با مواد مخدر در سطح استان اجرا، كه خوشبختانه نتايج خوبي نيز به دنبال داشته است.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان اضافه كرد : 28 طرح پاكسازي نقاط آلوده و انهدام باندهاي مواد مخدر در سه ماهه اول سال جاري توسط پليس مبارزه با مواد مخدر استان اجرا ، كه با اجراي اين طرح ها هشت باند تهيه و توزيع موادمخدر متلاشي و 250 كيلو انواع مواد مخدر در طول اين مدت كشف شد.

وي با تاكيد بر اينكه ميزان كشف مواد مخدر در سه ماهه اول سال جاري در مقايسه با مدت مشابه سال قبل هشت درصد رشد داشته است گفت: فرماندهي انتظامي استان زنجان آمادگي كامل دارد تا در صورت همكاري و همراهي ساير يگان هاي دخيل در امر مبارزه با مواد مخدر ، نسبت به تداوم اجراي طرح هاي پاكسازي و مبارزه با مواد مخدر با تمام توان خود اقدام كند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان زنجان ضمن هشدار به خانواده ها در خصوص معضلات و پيامدهاي مواد مخدر،خاطر نشان كرد: اين طرح ها به صورت جدي ادامه داشته و از شهروندان درخواست داريم هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در زمينه نگهداري، خريد و فروش مواد مخدر به پليس 110 اطلاع دهند.



انتهای پیام/ ا

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.