انجمن حمایت از زندانیان شهریار در مراسم جشن گلریزان انجمن حمایت از زندانیان شهرستان شهریار که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، قریب به پنج میلیارد ریال از محل کمک‌های مردمی خیرین فعال در این منطقه جمع آوری‌شد

 جمع‌آوری قریب به پنج میلیارد ریال در جشن گلریزانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم جشن گلریزان انجمن حمایت از زندانیان شهرستان شهریار که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و خیرین فعال در این منطقه در سالن شباهنگ شهریار برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نقش سازنده انفاق و بخشش و کمک به نیازمندان در سعادت اخروی و دنیوی انسان‌ها انکارناپذیر است.

 وی در ادامه افزود: کمک به انسان‌ها، با ارزش‌ترین، زیباترین و محبوب‌ترین کارها نزد خداوند است و در واقع  امر یکی از نزدیک‌ترین راه‌ها برای رسیدن به پروردگار حق تعالی از این مسیر طی می‌شود.

**انسان دوستی از پایه‌ها و ارکان اصلی اخلاق به‌شمارمی‌رود

سعید ناجی فرماندار شهریار در ادامه این مراسم اظهار کرد:  مسیرکمال با بخشش و انفاق طی می شود و انسان دوستی از شروط اصلی و ارکان اخلا ق به شمار می‌آید، وی در ادامه عنوان کرد امید آن داریم با مشارکت فعالانه خیرین بستر و زمینه مناسبی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در این شهرستان فراهم شود.

روح‌الله حسین‌زاده دادستان شهریار در ادامه این مراسم اظهار کرد: با حضور فعالانه خیرین در این شهرستان استعانت از الطاف الهی انجمن حمایت از زندانیان شهریار از نمونه‌های موفق در سطح استان و حتی کشور محسوب میشود.

وی در ادامه افزود: امید آن می‌رود در سال جاری نیز همچون سال‌های گذشته با همیاری خیرین به موفقیت‌های شایسته‌ای در این امر خیر دست یابیم.

گفتنی‌است در پایان این مراسم قریب به پنج میلیارد ریال از محل کمک‌های خیرین به منظور آزاد‌سازی زندانیان جرایم غیرعمد جمع‌آوری شد.

انتهای پیام /
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار