مدیر عامل ستاد دیه خراسان رضوی گفت:برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد نیازمند اصحاب رسانه و ائمه جماعات هستیم.

مدیر عامل ستاد دیه خراسان رضوی :20 میلیارد تومان نیاز ستاد دیه استان برای چهاردهمین جشن گلریزان زندانیان جرائم غیر عمدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از مشهد؛ غفاریان طوسی گفت:خوشبختانه با کمک اصحاب رسانه و ائمه جماعات توانسته ایم روحیه کارهای خیر را در بین مردم افزایش داده و با همین روحیه زندانیهای جرائم غیر عمد را آزاد کنیم.

وی گفت: در آستانه برگزاری چهاردهمین جشن گلریزان و در راستای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد، اسامی زندانیان نیازمند، آماده شده که حدود 20 میلیارد تومان کمک مالی نیاز داریم تا زمینه آزادی زندانیان فراهم شود.

مدیر عامل ستاد دیه خراسان رضوی در خصوص فرهنگ سازی توسط رسانه ها و ائمه جماعات برای کاهش میزان مهریه گفت: خوشبختانه با یک کار جهادی توانسته ایم که موضوع مهریه را در بین خانواده ها کاملا شفاف سازی کنیم که مهریه زیاد میتواند در بهم ریختن زندگی ها نقش موثری داشته باشد.

غفاریان طوسی گفت: امروزه ما شاهد هستیم که عده ی زیادی از زندانیهای ما به خاطر عدم پرداخت مهریه در زندان به سر میبرند و این موضوع کاملا قابلپیشگیری است و با سنت حسنه و ازدواج آسان به راحتی این مشکل برطرف میشود.

وی گفت: محکومین مهریه نفقه در استان 293 نفر میباشند که جمع بدهکاری آنان 2 میلیارد و 930 میلیون تومان است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.