سارق حرفه‌ای محتویات خودرو از طریق فعال بودن Gps تبلت یکی از مالباختگان ردیابی و توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

Gps تبلت دزد حرفه‌ای را لو داد/ پسر تبهکار پس از یک ساعت دویدن دستگیر شد
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با توجه به افزايش سرقت محتويات داخل خودرو  و وقوع يک فقره سرقت محتويات در شهرک قدس، خيابان مهستان عوامل تخصصی اين يگان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

ماموران با توجه به فعال بودن  Gps تبلت یکی از مالباختگان از طريق مکان يابی سريعا به خيابان هرمزان اعزام و با توجه به اينکه هويت سارق مشخص نبود مامورين اقدام به چهره زنی افراد مظنون و مشکوک نموده که به فردی که با يک دستگاه موتورسيکلت در حال تردد بوده مشکوک شدند.

در ادامه با متوقف نمودن متهم اقدام به بررسي مدارک هويت وی نمودند که در اين هنگام متهم که بعدا خود را به هويت "رامین" معرفی نمود اقدام به فرار از محل به صورت پياده نمود که با توجه به حجم تردد خودروهاي عبوری امکان تعقيب وی با وسيله نقليه ميسر نبوده و مامورين با تعقيب و گريز به صورت پياده پس از یک ساعت دويدن در نهايت متهم را دستگير نمودند.

در بررسی دقيق جعبه ترک موتور وسايل و تجهيزات مسروقه زيادی کشف شد که با هماهنگی با شکات به آنان تحويل گرديد .

سرهنگ سعید کفراشی رییس کلانتری 134شهرک قدس درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهم دارای چندين فقره سابقه سرقت بوده که در اين خصوص ضمن تشکيل پرونده متهم در اختيار عوامل آگاهی پايگاه دوم قرار گرفت.



انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار