بازیکن تیم فوتبال صبا در نقل و انتقالات جدید لیگ برتر کشور با عقد قراردادی برای مدت یک فصل، به جمع شاگردان کمالوند در تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز پیوست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران؛ از قم، ایوب کلانتری بهترین گلزن تیم صبای قم در فصل قبل لیگ برتر بود که همواره در ترکیب ثابت و اصلی صبای قم حضور داشت که در حال حاضر به تیم تبریزی پیوسته است.

این بازیکن در فصل قبل لیگ برتر توانست 6 گل برای صبایی‌ها به ثمر رساند و بهترین گلزن صبای قم در لیگ چهاردهم فوتبال باشگاه‌های برتر ایران شد.

تا پایان مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر فقط 17 روز باقی مانده است و این در حالی است که باشگاه صبای قم جزء کم‌کارترین تیم بازار نقل و انتقالات در این زمان بوده است و بازیکنان این تیم نیز با پیشنهادهای وسوسه انگیز سایر تیم‌ها رو به رو می شوند.

تیم صبای قم در این فصل با توجه به حضور در لیگ برتر فوتبال و جام حذفی، رقابت‌های مهم و سختی را در پیش دارد و این تیم باید تلاش کند تا بازیکنان بهتری را جذب کند و این در حالی است که صبا هنوز تکلیف مشخصی ندارد.

در این میان نیز هنوز مالکیت باشگاه صبای قم یا واگذاری به بخش خصوصی مشخص نشده است و این یکی از معضلات و مشکلاتی است که وضعیت صبا را در مرحله حساسی قرار داده است.

ایوب کلانتری، سومین بازیکن جدا شده از تیم فوتبال صبای قم است و سعید مهدی‌پور از صبا نیز به تیم سیاه‌جامگان مشهد انتقال یافت و روزبه چشمی نیز به استقلال تهران ملحق شده بود.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.