مربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه مجموعه صبا به حمایت بیشتری از سوی هیئت مدیره باشگاه نیاز دارد گفت: پیکان برابر صبای قم انتحاری بازی نمی‌کند و این به سود ماست.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران، مهدی رضایی درباره وضعیت تیم فوتبال صبای قم در آستانه بازی با پیکان گفت: در بازی با پیکان برای کسب امتیاز به میدان می‌رویم و آنچه برای ما خوشحال کننده است این است که بیشتر تیم‌هایی که با صبا مسابقه دارند، بازی هفته گذشته خود را برده‌اند و برابر صبا انتحاری بازی نمی‌کنند و این به سود ماست.
 
وی گفت: پیکان پس از اینکه در چند هفته آغازین لیگ بر‌تر نتایج خوبی نگرفت، بتدریج شکل تیمی خود را پیدا کرد اما صبا ظرفیت این را دارد که پیکان را در تهران شکست دهد و دومین برد متوالی را کسب کند.
 
مربی تیم فوتبال صبای قم درباره عملکرد تیم فوتبال صبا در آستانه هفته یازدهم عنوان کرد: امسال لیگ فشرده برگزار شده و همین امر سبب شده تیم‌ها نوسان زیادی در بازی خود داشته باشند اما در مجموع صبا نسبت به سایر تیم‌ها نتایج غیر معمول کمتری داشت و می‌توان به عملکرد آن نمره قبولی داد.
 
رضایی ابراز کرد: افراد زیادی در بدنه باشگاه صبا برای حل مشکلات این تیم تلاش می‌کنند اما مجموعه صبا به حمایت بیشتری از سوی هیئت مدیره باشگاه نیاز دارد و شاید روزهایی بوده که مدیرعامل و قائم مقام باشگاه برای حل مشکلات صبا و رتق و فتق امور باشگاه 4 ساعت خوابیده‌اند و 20 ساعت دنبال کار تیم بوده‌اند اما در ‌‌‌نهایت به پشتیبانی بیش از پیش هیئت مدیره نیاز است.
 
وی درباره شرایط کیفی بازیکنان تیم صبای قم بیان کرد: اگر نگاهی به فهرست بازیکنان صبا در این فصل و عملکرد آن‌ها داشته باشیم می‌بینیم که صبای قم بازیکنان مسن یا افت کرده را احیا می‌کند و این امر در فصول قبل هم وجود داشته است برای مثال احمد حسن‌زاده که فصل قبل در مس کرمان 2 گل زده بود تا این هفته 4 گل به ثمر رسانده و یک پنالتی را هم از دست داده است.
 
مربی تیم فوتبال صبای قم درباره درخشش مارکو اوره لیو آیوبل بازیکن برزیلی صبا تصریح کرد: آیوبل در زمان پیوستن به صبا علاوه بر مشکل ارتباطی با بازیکنان و کادر فنی، با آب و هوای قم و به طور کلی ایران، آشنا نبود اما وی بتدریج خود را پیدا کرده است و از فرصتی که کادر فنی به وی داده استفاده کرده و توانایی درخشش بیش از این را هم دارد.
 
انتهای پیام/ز
منبع:تسنيم
برچسب ها: قم ، صبا ، لیگ برتر ، پیکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.