ارتباط و پیوند بین نسل‌ها با قلم میسر می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار گفت: ارتباط و پیوند بین نسل‌ها با گردش و چرخش قلم محقق می‌شود و این امر موید نقش نافذ و تعیین کننده قلم در آینده بشریت است.

ارتباط و پیوند بین نسل‌ها با قلم میسر می‌شودبه گزارش حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علی‌اکبر سلیمانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار در مراسم گرامیداشت روز قلم  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جایگاه و ارزش قلم بر هیچکس پوشیده نیست و در واقع سرنوشت و فراز و فرود و آینده بشریت با چرخش و گردش قلم رقم می‌خورد.

وی افزود: قلم همچون دو لبه تیغ عمل می کند که در صورت استفاده ناصحیح از این عصر تاثیر گذار، بشریت به زحمت و دشواری می‌افتد.

سلیمانی عنوان کرد: ارتباط و پیوند بین نسل‌ها با گردش قلم محقق می‌شود و در نشر ،‌توسعه و ارتقای علم ، فرهنگ و ارش‌های دینی معنوی نقش قلم بسیار نافذ  و تعیین کننده است .

وی در ادامه با اشاره به ایجاد بانک اطلاعاتی نویسندگان و مولفان در شهرستان شهریار تصریح کرد: به فضل الهی تکمیل و ارتقا این بانک با محتوای اطلاعاتی و جمع‌آوری آمار هر چه بیشتر فعالان عرصه نویسندگی در سطح این شهرستان به منظور ساماندهی هر چه مطلوب تر در آینده نیز پیگیری خواهد شد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم ضمن بحث و تبادل نظر بین فعالان این عرصه با مسئولان شهرستانی با اهدای لوح از زحمات برخی مولفان فعال در این منطقه تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار