ویژه برنامه «كوی محبت» در لیالی قدر از مسجد كوفه، حرم حضرت علی (ع) و كربلای معلی روی آنتن می رود.

به گزارش خبرنگار حوزه‌ی رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران،‌ ویژه برنامه ی «كوی محبت» در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان مصادف با ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی ( ع) به پوشش تصویری حال و هوای مومنان و سفری با پای دل به مسجد و صحن و سرای مسجدکوفه می پردازد.

همچنین این برنامه در شب بیست و یکم ماه رمضان از حرم امام علی علیه السلام خواهد بود و می كوشد علاوه بر پرداختن به مناسك خاص  ماه مبارك رمضان بخش هایی از سوگواری شیفتگان اهل بیت (ع)  در شهادت امام (ع) را به تصویر بكشد.  

«كوی محبت» در شب بیست و سوم  ماه رمضان  بارگاه ملکوتی و نورانی آقا عبدالحسین و کربلای معلی پخش می شود.

«کوی محبت » در شب‌های 19 ،‌21 و 23 ماه مبارك رمضان در دو بسته تصویری 19 و 30 دقیقه و 23 و 45 دقیقه و با دعوت از آیت الله جزایری و حجت اسلام كازرونی،‌ جعفری و محمدی روی آنتن می‌رود. 

برنامه «کوی محبت» در گفتگو با كارشناسان مذهبی به موضوعاتی مثل اعمال شب‌های قدر، بزرگی امام علی (ع)، امام‌شناسی و نقش ارتباط با معصومان در تربیت خانواده می‌پردازد. 

مداحی ذاكران اهل بیتی چون موذن،‌ حسین نژاد و سیدی نیز بخش های دیگر این ویژه برنامه را تشكیل می دهند. 

ویژه برنامه ی «كوی محبت» كاری از گروه امور اجتماعی شبكه دوسیما است كه با تهیه كنندگی و اجرای سید مصطفی موسوی در شب ها ی ماه مبارک رمضان و لحظات آسمانی افطار مهمان خانه ها می شود وبا پای دل به همراهی مخاطبین خود به حرم ائمه معصومین می پردازد.

این برنامه هر شب از ساعت 19 و 30 دقیقه با حال و هوای متفاوتی در قاب زندگی به تصویر در می آید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.