ویژه‌برنامه «کوی محبت» در عید غدیر در بخش‌های مختلفی از ضریح مطهر حبیب ابن مظاهر رونمايی می‌کند.

سید مصطفی موسوی مجری و تهیه‌کننده برنامه «کوی محبت» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این برنامه گفت: سنگ بنای «کوی محبت» بر پایه محبت حضرت امیر و حضرات معصومین (سلام الله علیهم اجمعین) بنا نهاد شده است و این مبنای روایتی است که ما اگر می‌توانستیم درست، دقیق و حساب شده به خانواده‌ها و جوانان و نوجوانان و کودکانمان آموزش می‌دادیم، راه نجات در محبت به اهل‌بیت را به درستی می‌شناختند و در مسیر الهی و اهل بیت قدم  بر می‌داشتند. 

وی ادامه داد: ولایة علی بن ابی طالب حصنی فمن دخل حصنی امن من عذابی، تمام حرف «کوی محبت» در این سالهاست، و در ویژه‌برنامه‌ای که برای عید غدیر داریم، آیتم‌های مختلفی از گفتگو با کارشناس عزیز و پخش قسمت‌هایی از کتابخانه و منزل علامه امینی و امام خمینی (ره) به روی آنتن می‌رود.
 
مجری برنامه «کوی محبت»  افزود: سرمایه و دین من محبت زهراست، و دینم را به دو دنیا نمی‌دهم.

موسوی به دیگر آیتم‌های برنامه «کوی محبت» اشاره کرد و گفت: در ویژه برنامه عید غدیر بخش‌های مختلفی چون رونمایی ضریح حبیب ابن مظاهر، پخش سخنرانی‌های علامه امینی و حال و هوای مردم در نجف و حرم مولا علی علیه السلام را به تصویر در می‌آوریم. 

گفتنی است؛ ویژه برنامه «کوی محبت» در شب عید غدیر با حضور کارشناسان حجت الاسلام کازرونی، حجت‌الاسلام امیر انصاریان، آیت‌الله قرهی از ساعت 17 به روی آنتن شبكه دو سيما می‌رود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار